CSR 2023. Tricou de Uriaş, o campanie în care au fost implicaţi cetăţeni din toată ţara

Postat la 22 octombrie 2023 63 afişări

CSR 2023. Tricou de Uriaş, o campanie în care au fost implicaţi cetăţeni din toată ţara

Motivaţie:

Ideea campaniei a plecat de la dorinţa de a promova colectarea separată şi reciclarea la nivelul comunităţii, având ca scop final stabilirea unui nou record mondial, pentru cel mai mare tricou din lume, fabricat exclusiv din material textil din plastic reciclat, provenit din peste 250.000 PET-uri. Au fost implicaţi cetăţenii din toată ţara, echipe sportive, ONG-uri şi activişti de mediu. Campania s-a desfăşurat în acord cu obiectivul companiei de a educa „şi împreună să susţinem un mediu sănătos, în care ne dorim să trăim atât noi, cât şi viitoarele generaţii”.

Descrierea proiectului:

Proiectul a fost lansat pe 1 martie 2023. În primă etapă, a fost demarată o campanie de colectare de PET-uri, între 1 şi 22 martie, în magazinele Kaufland. Tricoul de Uriaş, fabricat exclusiv din material plastic reciclat, de la 250.000 PET-uri, a avut o greutate de aproximativ 4 tone şi dimensiunea unui teren de rugby. Pentru transportul şi manipularea acestuia, au fost implicaţi peste 150 de voluntari. Tricoul a fost prezentat pe Stadionul „Arcul de Triumf” din Bucureşti, pe 22 aprilie, cu ocazia Zilei Internaţionale a Pământului, şi a fost omologat de Guinness World Records, în prezenţa a 1.500 de spectatori. Din materialul folosit pentru Tricoul de Uriaş au fost produse peste 12.000 de tricouri de adulţi şi copii, care vor echipa mai multe cluburi sportive din ţară, respectiv, vor fi donate în cadrul evenimentelor Bucurie în Mişcare, organizat de Asociaţia 11even, cu sprijinul Kaufland România. Organizaţiile implicate sunt Kaufland România, Asociaţia 11even şi Federaţia Română de Rugby. Proiectul a avut ca durată de implementare şi desfăşurare intervalul 1 martie – 23 aprilie 2023, cu menţiunea că cele 12.000 de tricouri vor fi împărţite până la finalul anului, în cadrul evenimentelor „Bucurie în mişcare”. Investiţia financiară s-a ridicat la 188.168 de euro.

Rezultate:

Prin intermediul campaniei a fost promovată adoptarea unui comportament ecologic la nivelul comunităţii, prin colectarea selectivă a deşeurilor la automatele puse la dispoziţie de Kaufland România, în scopul reciclării. În cadrul campaniei au fost colectate la Kaufland peste 500.000 de PET-uri, iar din Tricoul de Uriaş, care cântăreşte 4 tone şi măsoară 108,96 metri în lungime şi 73,48 metri în lăţime, vor fi produse peste 12.000 de tricouri de adulţi şi copii, care vor fi donate în cadrul evenimentelor Bucurie în Mişcare, iar o parte va deveni echipament pentru cluburi sportive din ţară. În plus, peste 3.000 de persoane şi alte 132 de echipe sportive s-au înscris pe www.tricoudeurias.ro, la tombola cu premii oferite de organizatori.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.