Cu deschiderea magazinului de la Timişoara, Douglas ajunge la 19 spaţii
Reţeaua de parfumerii Douglas România deschide un nou magazin în reţeaua locală, în mall-ul Timisoara Shopping City, care este cel de-al doilea spaţiu al său din Timişoara şi al nouăsprezecelea din reţeaua naţională.
„În 2016 continuăm extinderea în România, ca parte a strategiei Douglas la nivel european de consolidare a poziţiei de lider în retailul de beauty şi cosmetice. În adiţia extinderii reţelei, Douglas se va concentra pe dezvoltarea mărcilor proprii, diversificarea experienţei de cumpărare şi dezvoltarea capabilităţilor omnichannel”, a declarat Lavinia Ivas, country manager al Douglas România.
Noul magazin Douglas din Timişoara are o ofertă multi-brand, de peste 10.000 de articole de îngrijire şi parfumerie. „Operăm pe o piaţă extrem de dinamică, iar portofoliul de produse se transformă odată cu noile tendinţe. În primul trimestru al acestui an, două noi branduri au fost aduse în magazinele Douglas, EOS şi Foreo,” adăugă Lavinia Ivas.
Douglas lansează sute de noi produse anual. Preferinţele consumatorilor sunt orientate către produse noi, inovatoare sau exclusivităţi. În noile tendinţe sunt şi produsele bio sau chiar organice, Douglas lansând recent brandul EOS în această categorie, iar pentru a răspunde nevoii de exclusivitate, Douglas a creat produsul Box of Beauty, un pachet care cuprinde produse si miniaturi de lux la un preţ special.
Oferta de produse este completată de serviciile in-store oferite de parfumeriile Douglas în toată reţeaua, precum Skin Expert Bar, serviciul care oferă şedinţe gratuite de dermoanaliză şi mini-tratamente cu produse de îngrijire a feţei, sau Make-up Point, serviciul de machiaj cu o capacitate de patru posturi de make-up.
Reţeaua de magazine Douglas numără acum 19 magazine, în 12 oraşe, acoperind zona centrală şi de vest a ţării. Douglas a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 61 milioane de lei şi o creştere de 12% faţă de 2013. Douglas este liderul european pe segmentul de parfumerie selectivă, cu vânzări anuale de peste 2,6 miliarde de euro (an fiscal 2014/2015). Grupul operează o reţea de 1.700 de magazine în 19 ţări şi are peste 20.000 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro