Cum arată planul BAT de tranziţie pentru atingerea obiectivului de zero emisii de carbon până în 2050
BAT a publicat „Planul de tranziţie privind reducerea emisiilor de carbon”, în care sunt detaliate acţiunile pe care compania le va întreprinde pentru atingerea obiectivelor climatice. Potrivit comunicatului de presă trimis de reprezentanţii BAT, aceste obiective includ reducerea la jumătate a emisiilor absolute în cadrul operaţiunilor companiei şi a lanţului de aprovizionare până în 2030 şi zero emisii de carbon pe întregul lanţul valoric până în 2050 cel târziu.
„Suntem o companie globală şi ştim că minimizarea impactului pe care îl avem în cadrul operaţiunilor noastre şi pe lanţul valoric este atât pasul corect, cât şi firesc din punct de vedere al afacerii noastre. Este şi motivul pentru care ne-am stabilit obiective extinse, bazate pe ştiinţă, legate de schimbările climatice şi continuăm să integrăm sustenabilitatea în tot ceea ce facem”, a declarat Kingsley Wheaton, Chief Growth Officer în cadrul BAT.
Folosind analizele de evaluare a riscurilor şi planificarea scenariilor, BAT a identificat riscurile şi oportunităţile de-a lungul întregului lanţ valoric şi s-a angajat să reducă cu 50% emisiile de gaze cu efect de seră (GHG) absolute în Scop 1 şi 2 până în 2030 faţă de anul de referinţă 2020.
În plus, conform CDP, abordarea emisiilor din Scopul 3, care sunt emisii indirecte provenite pe lanţul de aprovizionare al BAT, va fi una dintre cele mai critice şi dificile pentru sector şi reprezintă cea mai mare parte a amprentei totale de carbon a BAT.
Pentru aceste emisii din Scopul 3, BAT s-a angajat, de asemenea, să reducă emisiile cu 50% până în 2030 faţă de anul de referinţă 2020, prin:
· colaborare cu furnizorii, în special cu cei care contribuie la cele mai multe emisii, pentru a asigura progresul în sustenabilitate;
· trecerea progresivă de la transportul aerian la cel maritim, un mijloc de transport cu emisii mai reduse de carbon, în cazul produselor care necesită transport aerianiii;
· conlucrare cu fermierii pentru cultivarea tutunului cu emisii reduse de carbon şi dezvoltarea altor proiecte similare;
· promovarea circularităţii în cercetare şi dezvoltare, dezvoltarea proceselor de scoatere din uz şi promovarea principiilor de proiectare ecologică.
În România, BAT este activă prin trei entităţi: BAT Investment – care include fabrica din Ploieşti, a doua cea mai mare fabrică a grupului din Europa, ce produce produse din tutun şi Neo, consumabilele din tutun folosite împreună cu dispozitivul BAT care încălzeşte tutunul – România este al treilea centru global de producţie a acestor consumabile; BAT Trading – entitatea de distribuţie; BAT Global Business Services – centrul de servicii din Bucureşti. Pentru grup lucrează direct din România 3.000 de persoane, iar cifra de afaceri a companiei a ajuns la 13 miliarde de lei în 2021.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro