Cum au inspirat-o benzile desenate pe această tânără să creeze o afacere de succes

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 19 decembrie 2017 305 afişări

Ilse Valfre avea doar 22 de ani atunci când a pornit un blog care avea să o transforme în proprietarul unui business de succes în fashion, accesorii şi obiecte de artă. Printre fanii brandului Valfre se numără astăzi Jessica Alba, Emma Roberts şi Bella Thorn.

Cum au inspirat-o benzile desenate pe această tânără să creeze o afacere de succes

Prima parte a drumului către succes a fost însă deosebit de dificilă, după cum povesteşte tânăra celor de la BBC.

"Iubesc copiii, dar nu a fost chemarea mea", spune Ilse Valfre, originară din Mexic, care şi-a abandonat slujba de învăţătoare în San Diego în 2010 pentru a se dedica blogului său. "Nu voiam să mă întorc la şcoală şi să studiez moda, dar voiam totuşi să fac ceva legat de domeniu. Mi-a plăcut întotdeauna să desenez, aşa că am decis să public ilustraţiile şi să construiesc un business în jurul lor."

A fost un plan riscant, iar Ilse Valfre a trebuit să se mute pentru o perioadă înapoi cu părinţii săi, în Tijuana. Nu a durat însă mult până când ilustraţiile sale îndrăzneţe, inspirate de dragostea sa pentru benzi desenate şi pentru anime, au început să atragă tot mai multe priviri.

"Postam de două ori pe zi şi am început să adun tot mai mulţi fani", povesteşte tânăra. Iar lucrurile s-au schimbat definitiv un an mai târziu, când Ilsa a descoperit că ilustraţiile sale erau copiate şi imprimate pe haine vândute online în China. A înţeles, în acel moment, că exista o piaţă pentru produsele sale.

Prin urmare, ea a început să dezvolte propria sa linie de tricouri şi genţi, iar în 2013 a lansat brandul Valfre. Astăzi, compania cu sediul în Los Angeles comercializează o gamă largă de produse pentru femei, dar şi felicitări cu ilustraţiile sale.

Valfre a crescut repede, raportând vânzări de 2 milioane de dolari în 2016; produsele ajung în 28 de ţări prin lanţurile Urban Outfitters şi Nordstrom.

Ilse Valfre, ajunsă la 30 de ani, crede că social media a jucat un rol extrem de important în povestea sa de succes. "Instagram era ceva nou atunci când am pornit", spune ea. "Atunci când am decis să lansez brandul aveam 25.000 de fani, dar erau unii dedicaţi." Valfre a ajuns astăzi la aproape 700.000 de fani pe platforma de socializare.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.