Cum dau multinaţionalele afară de pe raft brandurile româneşti. Ce spun antreprenorii români

Postat la 22 aprilie 2018 182 afişări

Radu Timiş, fondatorul grupului Cris-Tim, care produce mezeluri şi lactate, nu mai găseşte loc la raft pentru brandul său de lactate Mugura, în contextul în care cei mai mari 3-4 jucători din industria lactatelor acoperă deja întreaga piaţă.

Cum dau multinaţionalele afară de pe raft brandurile româneşti. Ce spun antreprenorii români

Prin compania Eco-Ferm, cu sediul în oraşul prahovean Boldeşti-Scăeni, Radu Timiş exploatează 1.000 de hecatre de teren, creşte 1.700 de vaci de lapte şi produce iaurturi, sana şi lapte bătut marca Mugura, care ajung în Carrefour şi 7.000 de magazine de proximitate.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Sondaj Știu

Ești de acord ca viitorul Președinte să dizolve Parlamentul, pentru a reflecta voința de acum a electoratului?

Sunt de acord cu termenii si conditiile

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori