Cum să obţii o MĂRIRE de SALARIU fără să ceri una

Postat la 25 aprilie 2017 112 afişări

Toată lumea îşi doreşte să avanseze în carieră şi, în ciuda faptului că poate faci totul ca la carte - nu întârzii niciodată, abia dacă îţi iei o zi liberă şi întotdeauna îţi respecţi deadline-urile - promovarea întârzie să apară.

Cum să obţii o MĂRIRE de SALARIU fără să ceri una

Potrivit Huffington Post, există câţiva paşi simpli ce trebuie urmaţi dacă vrei să ai succes în viaţa profesională.

Primul Pas: Dincolo de dezvoltarea abilităţilor necesare pentru slujbă, învaţă despre industria companiei, concurenţi, ultimele evoluţii şi provocări din domeniu

Dezvoltarea profesională este importantă, dar de ce să te opreşti acolo? Dacă vrei cu adevărat să îţi impresionezi şeful, învaţă tot ce poţi despre domeniul şi industria în care activezi. Astfel, îţi poţi transfera cunoştinţele de pe hârtie în viaţa reală şi este o modalitate foarte bună de a adăuga valoare muncii tale.

Pasul 2: În loc să ai întotdeauna un răspuns, împiedică apariţia întrebării

Ai un sentiment bun atunci când poţi să răspunzi la întrebările şefului tău, pe loc, fără să apelezi la hârtii, dar dacă vrei cu adevărat să-l impresionezi, fă în aşa fel încât întrebarea să nu apară. Anticipează ceea ce vrea să ştie şi dă-i tu update-uri fără să-ţi ceară acest lucru. O să îi salvezi timp şi energie, iar şeful îţi va aprecia entuziasmul.

Pasul 3: În loc să îţi asumi greşelile atunci când sunt descoperite, fii tu cel care le dezvăluie

Prea mulă lume încearcă să îşi acopere greşelile atunci când le comite, din frica consecinţelor. Fii diferit. Da, toată lumea greşeşte, dar tu vei ieşi în evidenţă dacă eşti cel care recunoaşte primul. În acest mod, îi arăţi şefului tău că eşti de încredere şi proactiv.

Pasul 4: În loc să ceri instruire, ocupă-te singur de asta

Fă-ţi training singur, în timpul liber. Nu trebuie să fie ceva scump, există cursuri online gratuite sau foarte ieftine. În timp ce restul coelgilor îl roagă pe şef să le asigure instruiri, tu îi poţi spune ce ai făcut deja singur, iar iniţiativa ta va fi cu siguranţă răsplătită. Vei economisi banii companiei şi vei continua să îţi extinzi competenţele în acelaşi timp.

Pasul 5: În loc să faci ce ţi se spune să faci, fii proactiv

Aproapte toată lumea poate face ceea ce li se cere. Pentru a-ţi impresiona superiorul, trebuie să fii proactiv. Dacă întâmpini o problemă, rezolv-o. Vezi dacă cineva are nevoie de ajutor, oferă-te. Fă un ghid pentru noii angajaţi, orice poţi pentru a face diferenţa.

Pasul 6: Cosntruieşte-ţi relaţii cu celelalte departamente

La un moment dat, sarcinile jobului se vor extinde şi cel mai probabil vei avea nevoie şi de alt departament. Interacţiunile de la persoană la persoană sunt mai de efect, decât cele dintre departamente. Poţi să-ţi ajuţi enorm şeful dacă îi spui: ”Mă ocup eu de asta. Cunosc pe cineva care ne poate ajuta imediat”.

Pasul 7: Fii cel calm într-o criză

Puţine lucruri atrag cu adevărat atenţia şefului, iar capacitatea de a rămâne calm în timpul unei crize este unul dintre ele. În orice situaţie neplăcută, care are tendinţa de a agita spiritele, încearcă să îţi păstrezi calmul şi emoţiile stăpânite.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.