Cum se distrează românii în comparaţie cu restul europenilor
Când vine vorba de nivelul la care se situează România faţă de piaţa parcurilor de distracţie din vest, părerile sunt împărţite. În timp ce unii antreprenori consideră că piaţa locală se apropie de nivelul european al pieţei de profil, alţii spun că mai sunt multe investiţii de făcut până vom reuşi să îi ajungem pe cei din vest la capitolul distracţie.
„În comparaţie cu piaţa de profil din vest, ne situăm în acest moment la aproximativ 40%”, susţine Adrian Apostu, manager şi acţionar Dino Parc Râşnov. La fel, Liviu Andrica, directorul general al Administraţiei Domeniului Public Oradea, crede că „în ţara noastră oferta este mică faţă de cea din Occident”. În opinia unui alt antreprenor, Sebastian Antal, directorul general al parcului de aventură Arsenal Park, cu toate că în România s-a înregistrat o creştere semnificativă a pieţei faţă de cea din vest, raportată la anii anteriori, „normală, de altfel” totuşi, „din punctul de vedere al calităţii serviciilor şi produselor oferite, anul 2018 nu a prezentat o creştere la nivel naţional faţă de vest, piaţa de profil confruntându-se cu mari deficienţe care au împiedicat această evoluţie”.
Pe de altă parte, Mihai Cota, proprietar al parcului de aventură Drăguş, este mai optimist, şi susţine că „acum, când s-a reglementat activitatea de parc de aventură, nu se mai văd diferenţe mari faţă de colegii din alte ţări din vest, ba din contră, mulţi turişti ne-au felicitat şi au zis că e mai bine la noi”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro