Cum se poziţionează retailerii moderni în topul importatorilor: Lidl şi Kaufland la vârf, Selgros spre coada clasamentului, iar Cora lipseşte
Nouă dintre cei zece jucători din comerţul modern local se află în topul celor mai mari 500 de importatori din România, poziţiile lor variind puternic (de la 6 la 362) în funcţie de modelul de business şi de nivelul cifrei de afaceri. Singurul retailer care lipseşte din clasament este lanţul de hipermarketuri Cora, care este însă şi cel mai mic jucător din comerţul local, cu venituri de sub 400 mil. euro.
Cel mai bine poziţionat retailer în topul importatorilor este discounterul german Lidl, care ocupă locul şase într-un clasament condus de companii din industrii grele precum auto sau energie. Mai exact clasamentul este condus de Automobile Dacia, Rompetrol Rafinare, Petrotel – Lukoil, Ford România şi ArcelorMittal Galaţi. Lidl este cel mai sus poziţionat retailer, ceilalţi jucători din comerţul alimentar au poziţii variate de la 22 (Kaufland) la 362 (Selgros Cash & Carry).
Nemţii de la Lidl au însă şi un model de business diferit, mai exact circa 80% din produsele de la raft sunt marcă privată. Pentru a obţine preţul cel mai mic, aceste produse sunt realizate într-o unitate de producţie pentru mai multe ţări, iar apoi trimise în toată Europa. Nemţii realizează şi local produse pe care le exportă apoi pe alte pieţe din Europa.
Citiţi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro