Cum va arăta un hotel din Braşov, cunoscut ca fiind o emblemă a acestui oraş
Compania de consultanţă şi design interior Noblesse Group Internatiobnal, selectată de ARO Palace pentru a realiza designul noului Mercure Braşov Center, introduce un concept nou, „Nordic Style with Ethnic Local Touch”. Acesta îmbină liniile simple şi materialele naturale specifice stilului scandinav cu accente etnice braşovene integrate în textile, mobilier şi decoraţiuni. Paleta cromatică include tonuri calde, inspirate din ţesăturile tradiţionale şi nuanţe subtile care evocă atmosfera montană a zonei, oferind o interpretare modernă a tradiţiei braşovene în fiecare element de design. Conceptul hibrid de design interior propus pentru prima dată la Braşov urmăreşte să transforme fiecare spaţiu într-o experienţă autentică şi personalizată, în care istoria şi contemporaneitatea se împletesc, oferind oaspeţilor o experienţă de cazare primitoare ce păstrează spiritul oraşului.
Simplitate, funcţionalitate şi confort în designul camerelor
Camerele viitorului hotel Mercure Braşov Center vor beneficia de dotări şi soluţii moderne, incluzând mobilier multifuncţional şi compartimentare inteligentă indiferent de suprafaţa acestora, precum şi elemente decorative unice – de la tablouri cu tematică locală până la obiecte de artizanat specifice zonei.
Finisajele de calitate, ce vor încorpora materiale naturale precum lemnul şi piatra, vor transforma camerele într-un adevărat refugiu urban. În plus, băile vor beneficia de o amenajare modernă, cu materiale selectate pentru durabilitate, iar detaliile de iluminat inteligent şi funcţiile digitale integrate vor adăuga un plus de confort într-un spaţiu dedicat relaxării şi revitalizării.
Cunoscută pentru proiectele sale inovatoare, cu o estetică modernă şi în tendinţe atemporale, echipa Noblesse Group a conceput fiecare spaţiu pentru a asigura o experienţă memorabilă, respectând standardele internaţionale ale Mercure, brand al Accor Group. Pe lângă aportul creativ în ceea ce priveşte estetica, echipa Noblesse Group a contribuit semnificativ şi la soluţiile tehnice de recompartimentare, optimizând spaţiile pentru a maximiza confortul şi funcţionalitatea, un aspect crucial în exploatarea viitorului hotel.
„Prin designul interior al viitorului Mercure Braşov Center, dorim să aducem o armonie între tradiţia locală şi ospitalitatea modernă, oferind o perspectivă contemporană asupra culturii braşovene. Am încorporat elemente ce reflectă măiestria meşteşugărească a zonei, inspirate inclusiv de fabrica Scherg, care a adus Braşovului recunoaştere internaţională încă din secolul al XIX-lea, dar şi cele mai relevante obiective turistice legate de istoria oraşului, precum Cetatea Braşovului sau Biserica Neagră. Colaborarea cu ARO Palace şi Accor reprezintă o oportunitate de a aduce în România un concept distinctiv de design, care urmăreşte să transforme hotelul într-o destinaţie emblematică, unde oaspeţii nu doar să se bucure de confortul unui hotel de patru stele, dar să simtă şi esenţa vibrantă a Braşovului în fiecare detaliu al amenajării”, a declarat Silviu Preda, CEO Noblesse Group International.
Selecţia pentru renovarea Hotelului Capitol din Braşov, deţinut de SC ARO Palace S.A., a fost realizată printr-un proces riguros, derulat cu suportul experţilor de la winsed.swiss (World Institute of Service Education), companie de renume internaţional pentru activitatea sa în educaţia şi consultanţa din industria ospitalităţii, oferind soluţii personalizate pentru dezvoltarea de competenţe şi resurse în hoteluri şi destinaţii turistice de top.
„Parteneriatul cu Noblesse Group International şi Accor ne va permite să revitalizăm Hotelul Capitol sub brandul Mercure, aducând în inima Braşovului un spaţiu modern, care să fie atât pe placul vizitatorilor internaţionali, cât şi al comunităţii locale. Expertiza echipei Noblesse Group oferă premisele unei transformări de anvergură. Suntem entuziasmaţi de viziunea comună pentru Mercure Braşov Center, un loc în care cultura locală se va îmbina armonios cu rafinamentul internaţional, creând o experienţă de cazare unică, inspirată din moştenirea bogată a Braşovului”, a declarat Attila Joos, CEO ARO Palace.
ARO Palace Braşov (simbol bursier ARO), controlat 85,74% de Transilvania Investments Alliance (TRANSI), este un jucător important în industria ospitalităţii din România. Renovarea hotelului Mercure Braşov Center, realizată în parteneriat cu Accor, lider global cu peste 5.400 de hoteluri şi 10.000 de restaurante, contribuie la extinderea brandului Mercure în România. Mercure Hotels, parte din Accor, este prezent la nivel global prin 943 de unităţi hoteliere. Prin acest proiect, Mercure îşi extinde prezenţa în România, contribuind la diversificarea opţiunilor de cazare de calitate din zona Braşovului. Cu 181 de camere, facilităţi pentru conferinţe, restaurant şi lobby bar, Mercure Braşov Center va oferi oaspeţilor o experienţă la standarde internaţionale, aproape de atracţiile culturale şi comerciale ale Braşovului, ideal pentru relaxare şi explorare urbană.
Fondată în 2007, compania Noblesse Group International s-a impus ca lider în designul interior premium, cu o expertiză extinsă în proiecte de ospitalitate, retail şi rezidenţiale. Compania îşi pune amprenta printr-o echipă multidisciplinară care acoperă întregul proces de design, de la concept creativ şi proiectare tehnică până la implementare completă. Echipa Noblesse Group a fost recunoscută atât în România, cât şi pe plan internaţional, fiind premiată pentru inovaţie şi conversia clădirilor istorice cu respectul şi onorarea moştenirii culturale în spaţii actuale şi destinate unui public pasionat de cultură, artă, dar şi de modernitate. Printre distincţiile obţinute se numără „Residential Interior Design Studio of the Year 2020 – Romania” în cadrul Architecture Awards, organizată de Build Magazine din Marea Britanie, şi „Best for HORECA Project Architecture, 2020 – Romania” în cadrul competiţiei LUXlife. În 2023, Noblesse Group a fost premiată cu trei distincţii la Luxury Lifestyle Awards, inclusiv pentru „Cel mai bun studio de design interior de lux din România” şi „Cel mai bun design interior comercial de lux” pentru Alma Health & Spa Retreat. De asemenea, în 2022, a câştigat premiul „Luxury Lifestyle Awards” pentru proiectul său de design al Radisson Blu Hotel din România.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=22687515&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro