Dacia are un nou director de marketing specialist în online. Un român înlocuieşte un francez
Începând de la 1 septembrie 2024, Mihai Tănase, în vârstă de 38 de ani, este noul Director de Marketing al mărcii Dacia în România şi Republica Moldova. El îi va raporta direct lui Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.
Absolvent al Copenhagen Business Academy, cu o diplomă în Design Multimedia şi Comunicare, Mihai Tănase şi-a început cariera în domeniul auto în cadrul BMW Group România, unde a ocupat funcţia de Online Strategy Manager.
În 2016 s-a alăturat echipei Renault Commercial Roumanie, în calitate de Head of Digital & CRM pentru mărcile Dacia şi Renault. În octombrie 2020 a fost promovat Marketing Digital VN & AS Senior Manager la nivel de Cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria şi Republica Moldova).
De la 1 martie 2023 până la 31 august 2024 a fost expatriat în Franţa, ocupând funcţia de Sales Performance & Launching Manager Dacia.
Nicolas Leitienne, fostul director de marketing Cluster South Eastern Europe, este acum director de marketing pentru piaţa germană, potrivit paginii sale de Linkedin. Anterior el venea în România în 2020, înlocuind-ul pe Daniel Filip, care în acel an fusese promovat drept director general pentru Renault Ucraina, funcţie pe care o deţine şi în prezent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro