Dacia se detaşează ca prima companie din România, mergând spre afaceri de 20 mld. lei. Petrom rămâne în urmă
Modelul Duster, care are un preţ mai mare a fost pariul câştigător al constructorului auto în ultimii ani.
Afacerile Automobile Dacia se apropie pentru 2015 de 20 mld. lei (4,5 mld. euro), luând distanţă faţă de OMV Petrom SA care a dominat ani la rând topul companiilor, datorită evoluţiei bune a vânzărilor modelului Duster care are un preţ mai mare şi unde producţia a continuat să se menţină aproape de capacitatea maximă a uzinei.
Dacia a avut o creştere de 2,2% în S1 2015 faţă de S1 2014, ajungând la 10,02 mld. lei (2,25 mld. euro). Dacă ritmul se menţine şi în a doua jumătate a anului când producţia s-a menţinut stabilă iar compania a lansat în producţie noi componente, cifra de afaceri ar creşte spre 19,4 mld. lei, fiind astfel prima companie de pe piaţa locală care ajunge aproape de pragul de 20 mld. lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro