Dan Minulescu, fondator şi director general / Macromex: "O companie care nu are momente grele trebuie să le dorească, pentru că învaţă foarte mult din ele"
Carte de vizită
¶ Este absolvent al Facultăţii de Automatică din cadrul Politehnicii Bucureşti
¶ A intrat în afaceri cu o agenţie de turism numită Dani Tour, în 1992, dar a renunţat un an mai târziu şi s-a reorientat către distribuţie
¶ Dan Minulescu a început afacerea Macromex cu 2.000 de dolari împrumutaţi de la doi prieteni
¶ Macromex este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de distribuţie de bunuri de larg consum (FMCG), care realizează o parte din produse sub branduri proprii, în colaborare cu producători din România şi străinătate
¶ Veniturile totale ale companiei Macromex au ajuns anul trecut la peste 723 milioane de lei
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro