De ce nu au funcţionat cum trebuie serviciile telecom în 2012
Principalele cauze care au afectat furnizarea serviciilor de telefonie, internet sau retransmisie a programelor audiovizuale pentru cel puţin o oră în 2012 au fost distrugerea unor echipamente şi cabluri în urma lucrărilor de construcţii şi întreruperile de energie electrică, potrivit ANCOM.
ANCOM a realizat, pentru al doilea an consecutiv, un studiu privind incidentele cu impact semnificativ asupra securităţii si integrităţii reelelor şi serviciilor de comunicaţii electronice, aplicând furnizorilor un chestionar care a urmărit cuantificarea şi evaluarea acelor incidente care au afectat un număr mai mare de 5.000 de conexiuni timp de cel puţin o oră pe parcursul anului 2012. Studiul a inclus 44 de furnizori de reţele şi servicii de comunicaţii electronice, totalizând peste 90% din piaţa de comunicatii electronice, în funcţie de veniturile înregistrate în anul 2012.
Furnizorii chestionaţi au raportat un număr total de 165 de incidente care au afectat securitatea şi integritatea reţelelor şi serviciilor de comunicaţii electronice în 2012. Dintre acestea, 60% au fost determinate de cauze externe, precum lucrări de construcţie şi întreruperi în furnizarea energiei electrice, fenomene naturale sau furturi de cabluri, iar restul au avut cauze interne furnizorilor de comunicaţii (defecţiuni ale echipamentelor, erori de software, erori umane).
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro