De ce Pepco, care are afaceri de 1 mld. lei în România şi 250 de magazine, nu lucrează cu niciun producător român?

Autor: Cristina Roşca Postat la 30 octombrie 2019 230 afişări

De ce Pepco, care are afaceri de 1 mld. lei în România şi 250 de magazine, nu lucrează cu niciun producător român?

Discounterul polonez Pepco, care are peste 1.700 de magazine în 11 ţări, nu are niciun furnizor local în por­to­foliu deoarece producătorii români nu au capacitatea de a livra comenzile cerute de retailer.

„Nu lucrăm cu furni­zori români deoarece ei nu au ca­pa­citatea de pro­duc­ţie necesară pentru noi. Vorbim de co­menzi de milioane de uni­tăţi. Totuşi, ştim că există ex­pertiză în România (în pro­ducţia de haine, încălţă­min­te sau decoraţiuni din por­ţelan spre exemplu - n.red.), aşa că ne gân­dim să găsim colaboratori locali“, spu­ne Marcin Stanko, director ope­raţional al gru­pului Pepco.

De ce Pepco, care are afaceri de 1 mld. lei în România şi 250 de magazine, nu lucrează cu niciun producător român?

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
producator,
pepco,
decoratiuni

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.