De ce Pepco, care are afaceri de 1 mld. lei în România şi 250 de magazine, nu lucrează cu niciun producător român?
Discounterul polonez Pepco, care are peste 1.700 de magazine în 11 ţări, nu are niciun furnizor local în portofoliu deoarece producătorii români nu au capacitatea de a livra comenzile cerute de retailer.
„Nu lucrăm cu furnizori români deoarece ei nu au capacitatea de producţie necesară pentru noi. Vorbim de comenzi de milioane de unităţi. Totuşi, ştim că există expertiză în România (în producţia de haine, încălţăminte sau decoraţiuni din porţelan spre exemplu - n.red.), aşa că ne gândim să găsim colaboratori locali“, spune Marcin Stanko, director operaţional al grupului Pepco.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro