De la ceai la ketchup, unele rafturi din magazine rămân goale pentru că retailerilor le este greu să anticipeze cererea

Autor: Catalina Apostoiu Postat la 03 mai 2023 22 afişări

De la ceai la ketchup, unele rafturi din magazine rămân goale pentru că retailerilor le este greu să anticipeze cererea

Executivi de top, consultanţi şi analişti au declarat pentru Reuters că supermarketurile au dificultăţi în a anticipa cererea în contextul schimbării obiceiurilor de shopping odată cu încheierea pandemiei şi apariţia crizei costurilor de trai.

Din această cauză, unele produse de bază lipsesc de pe rafturi.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cerere,
magazine,
retaileri
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori