Decathlon investeşte 5 mil. euro în depozite pentru a livra comenzile plasate online
Subsidiara locală a grupului francez Decathlon, liderul pieţei de echipamente sportive din România, are în plan investiţii în dezvoltarea prezenţei în mediul online, inclusiv creşterea suprafeţei de depozitare dedicate pentru livrările comenzilor plasate prin acest canal.
Subsidiara locală a grupului francez Decathlon, liderul pieţei de echipamente sportive din România, are în plan investiţii în dezvoltarea prezenţei în mediul online, inclusiv creşterea suprafeţei de depozitare dedicate pentru livrările comenzilor plasate prin acest canal.
„În 2018, online-ul reprezenta doar 8% din vânzări şi aveam o suprafaţă de 1.500 mp de depozite alocaţi acestui segment de vânzări. Astăzi, online-ul reprezintă două cifre din afacerile noastre şi are alocaţi peste 7.000 mp din cei 40.000 mp pe care îi avem în total. În următorii doi ani, vrem să mărim acest spaţiu până la peste 10.000 mp şi să investim totodată în eficienţa şi automatizarea proceselor. Pentru următorii doi ani, bugetul de investiţii este de circa 5 mil. euro“, a spus Cătălin Macoveiciuc, director de logistică la Decathlon, la emisiunea online ZF Logistica Businessului.
În acest moment, reţeaua Decathlon numără în România 28 de magazine, iar până la finalul anului numărul lor va ajunge la 29, după o deschidere în Alba Iulia, pentru care a fost deja demarat procesul logistic în vederea aprovizionării.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro