Deichmann a vândut anul trecut în România încălţăminte în valoare de 66 milioane euro
Retailerul german de încălţăminte Deichmann a deschis patru magazine anul trecut în România şi a vândut 2,76 milioane de perechi de încălţăminte, cu o valoare de 293,3 milioane lei (66 milioane euro), în creştere cu 16,8% faţă de 2013, a anunţat compania.
Astfel, Deichmann a ajuns la o reţea de 69 de magazine pe piaţa românească. În 2013, retailerul a vândut 2,5 milioane de perechi de încălţăminte, cu o valoare de 251,2 milioane lei (56,8 milioane euro).
"Piaţa din România continuă să crească (...) Prin investiţiile noastre în aceste magazine am reuşit să creăm noi locuri de muncă şi în acelaşi timp să ne consolidăm poziţia de lider de piaţă în România", a declarat Daniel Popa, directorul Deichmann Comercializare Încălţăminte.
Grupul german Deichmann este prezent în 23 de ţări europene şi în Statele Unite ale Americii, cu afaceri de 4,9 miliarde euro anul trecut, 3.600 de magazine şi circa 36.000 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro