Dezvoltatorul de software TARA Interactive mizează pe afaceri de 8 mil. lei în 2022, dublu faţă de 2021. Pentru anul curent, compania şi-a stabilit un buget de 500.000 euro pentru investiţii
Compania locală TARA Interactive, specializată în furnizarea de servicii de dezoltare software şi consultanţă, estimează că anul acesta va reuşi să îşi dubleze businessul comparativ cu 2021, când cifra de afaceri s-a situat la 4 milioane lei, în creştere cu 65% faţă de 2020
Compania locală TARA Interactive, specializată în furnizarea de servicii de dezoltare software şi consultanţă, estimează că anul acesta va reuşi să îşi dubleze businessul comparativ cu 2021, când cifra de afaceri s-a situat la 4 milioane lei, în creştere cu 65% faţă de 2020. Avansul înregistrat anul trecut a fost generat de cererea mai mare pentru digitalizare şi de nevoia companiilor de automatizare şi de identificare de soluţii pentru optimizarea proceselor şi a cheltuielilor.
„În 2021 am avut o evoluţie bună în cadrul proiectelor desfăşurate în segmentele de fintech şi automatizare, e-commerce şi dezvoltări custom complexe, care au avut componente web, desktop şi de aplicaţii mobile. Estimăm pentru 2022 cel puţin o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere contextul în care ne aflăm, mai exact faptul că avem o explozie a necesităţii de a utiliza produse digitale în cadrul proceselor interne ale companiilor, pentru automatizări şi optimizări de costuri, cât şi pentru interacţiunea pe care acestea le au cu clienţii lor. Ne bazăm pe un context favorabil industriei, dar şi pe investiţiile în creştere efectuate de noi în 2021 şi care încep să aducă rezultate“, a declarat Vlad Lepădatu, managing partner în cadrul TARA Interactive.
Compania şi-a stabilit pentru anul acesta un buget de investiţii de 500.000 de euro, dublu faţă de 2021, banii urmând a fi alocaţi pentru extinderea prezenţei pe piaţa de software internaţională, în special pentru mărirea portofoliului de clienţi în SUA şi vestul Europei, dar şi pentru dublarea echipei, la 70 de angajaţi, atât la biroul din Bucureşti, cât şi la cel din Chişinău.
„Pentru 2022 am luat în calcul investiţii de 500.000 de euro, dintre care, cea mai mare parte va finanţa departamentele de marketing, vânzări şi HR. Către creşterea echipei am alocat aproximativ 25%, bugetul incluzând procesele de onboarding şi costurile aferente perioadei de adaptare, dar şi training adaptat pe nevoile fiecărui angajat şi la nivelul fiecăruia de expertiză. Oferim angajaţilor posibilitatea de a participa la cursuri de specialitate, cum ar fi învăţarea unor limbaje sau a unor framework-uri noi pentru developeri, cursuri pentru cei din departamentul de testare manuală şi automată. De asemenea, cei care au poziţii de conducere de la orice nivel, au posibilitatea să participe la cursuri de management cu o durată de 4 luni, pentru a înţelege mai bine cum funcţionează un business antreprenorial“, a precizat el.
TARA Interactive se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, e-commerce, logistică şi retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligenţă artificială şi procesare de informaţii de tip Big Data. În ceea ce priveşte evoluţia industriei, conducerea companiei mizează pe un avans mai accelerat al pieţei de software în 2022, pe fondul investiţiilor mai mari, ca urmare a intrării în piaţă a fondurilor europene. Proiectele vor pune accent, în special pe zona de Big Data şi AI, remarcându-se aici segmentul companiilor mari, a căror nevoie a evoluat de la soluţii software care stochează datele (soluţii de tip ERP, CRM) la o nevoie de a înţelege acele date şi a le interpreta într-un mod corect pentru a putea lua decizii bune şi în timp real.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro