Din 82 de companii mari, puţine au aplicaţii sau site-uri pentru mobil
O mare parte dintre cele mai mari companii din România, lideri de piaţă în diferite segmente ale economiei, nu au încă o aplicaţie dedicată pentru smartphone-uri sau tablete, sau, în unele cazuri, nici măcar o variantă adaptată pentru asemenea echipamente mobile a paginii web, arată o analiză realizată de ZF.
O mare parte dintre cele mai mari companii din România, lideri de piaţă în diferite segmente ale economiei, nu au încă o aplicaţie dedicată pentru smartphone-uri sau tablete, sau, în unele cazuri, nici măcar o variantă adaptată pentru asemenea echipamente mobile a paginii web, arată o analiză realizată de ZF.
Decizia de a dezvolta o pagină web dedicată şi / sau o aplicaţie pentru smarTphone sau tabletă pare a fi una luată individual de fiecare companie în parte, puţine industrii fiind caracterizate de strategii unitare - de a face sau nu aceşti paşi. Dacă multe companii private nu au pagini web dedicate pentru echipamente mobile, o surpriză este faptul că societăţile de stat CFR şi Poşta Română au hotărât să dezvolte site-uri uşor accesibile de pe telefoane sau tablete.
Datele din monitorizarea ZF, care a exclus în mod intenţionat operatorii de telefonie mobilă - companii care au interesul de a populariza şi extinde utilizarea aplicaţiilor sau site-urilor mobile -, arată că Apple şi Google sunt platformele software preferate pentru aplicaţii, în timp ce Microsoft rămâne un mare absent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro