Doi tineri antreprenori au investit 30.000 de euro într-o platformă care aduce în acelaşi loc furnizorii de servicii şi bunuri din HoReCa
Ioana Burcea şi Andrei Sota, doi tineri antreprenori, au investit 30.000 de euro în Edesia, platforma care aduce în acelaşi loc furnizorii de servicii şi bunuri din HoReCa, în scopul reducerii costurilor lor de operare.
Ioana Burcea şi Andrei Sota, doi tineri antreprenori, au investit 30.000 de euro în Edesia, platforma care aduce în acelaşi loc furnizorii de servicii şi bunuri din HoReCa, în scopul reducerii costurilor lor de operare.
Proiectul se află în faza de testare în mai multe restaurante din Bucureşti şi se estimează că va avea peste 200 de conturi active în primul an de funcţionare, investitorii mizând pe nevoia eficientizării activităţii companiilor după mai multe luni de pierderi generate de criza sanitară.
„Platforma iţi permite să plasezi comenzi pentru materie primă, făcând astfel trecerea de la pix şi hârtie la un mediu digital optimizat. Aplicaţia centralizează toate ofertele din piaţă într-o manieră transparentă şi uşor de accesat. Este ‘the big picture” al unui business, care îţi dă claritate şi te susţine să iei cele mai bune decizii ca să creşti afacerea într-un mod sănătos”, explică Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia.
Studii realizate anul trecut arată că pandemia a aruncat industria HoReca în cea mai grea criză din ultimii 100 de ani, cu o scădere medie de 83% a cifrei de afaceri faţă de 2019. Redresarea acesteia, susţinută din fonduri publice, este aşteptată în următorul an, însă antreprenorii din domeniu au nevoie şi de alte resurse pentru eficientizarea activităţii lor, consideră cei doi investitori.
În cazul furnizorilor, marketplace-ul Edesia simplifică procesul de ofertare, ajutându-i să ajungă la un număr cât mai mare de clienţi, eliminând costurile generate de echipele de vânzări în teren. Aplicaţia le dă posibilitatea să interacţioneze cu clienţi noi şi să lucreze la capacitate maximă de la distanţă.
De cealaltă parte, antreprenorii din HoReCa au la dispoziţie o multitudine de furnizori, atent selectaţi, de la care pot face achiziţii directe, rapide, la preţuri dinamice actualizate, alegând timpul şi modalitatea de livrare. Platforma arhivează comenzile şi monitorizează cash-flow-ul afacerii.
“Ca antreprenor în HoReCa ai o mulţime de priorităţi, de la a gestiona bucătăria la a mulţumi clienţii şi a avea grijă de personal, în timp ce nu trebuie să scapi din ochi partea de contabilitate şi profit. De la comenzi la facturi, toate informaţiile sunt stocate în aplicaţie şi îţi evidenţiază situaţiile când sunt necesare reduceri de costuri, fără a diminua calitatea produselor sau experienţa clientului”, adaugă Andrei Sota.
Cei doi antreprenori şi-au propus în cursul acestui an să atragă mai multe fonduri pentru proiectului.
Ioana Burcea este absolventă a facultăţii Cass Business School London (BSc), specializarea Administrarea Afacerilor, şi deţine un masterat în Ştiinţele Marketingului de la Imperial College London (MSc).
Andrei Sota a absolvit Universitatea Media, specializarea Regie şi Producţie de Film, urmând studii superioare la New York Film Academy din New York.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană