Domeniile Prince Matei lansează o nouă imagine pentru vinurile sale şi anunţă o investiţie de peste 10 milioane lei în podgoria de la Dealu Mare
ADVERTORIAL
Domeniile Prince Matei, deţinute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate şi Viticola Sarica Niculiţel, anunţă o investiţie în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 mil. lei, în afara preţului de achiziţie. Investiţia a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificaţie şi pentru a revitaliza plantaţiile vechi, un proiect care va continua. Parte a acestui proces de relansare, producătorul anunţa o nouă imagine pentru vinurile sale şi o nouă gama de retail.
“După doi ani de investiţii şi muncă asiduă, ne-am dorit ca vinurile din podgoria Zoreşti, Dealu Mare, să primească o imagine proaspătă, care să reflecte deopotrivă valorile în jurul cărora sunt construite, dar şi ambiţiile noastre de viitor’’, a arătat Marius Iliev, Director General.
Eticheta Prince Matei, un brand cu o istorie de peste 20 de ani, păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru şi negru dar are un format ajustat şi noi caractere de litera. În schimb, brandul Petit Matei primeşte o etichetă cu totul nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler, şi care reflectă mai bine viziunea pentru acest vin, tânăr şi seducator dar nu lipsit de personalitate.
Ambele vinuri provin din selectii diferite de strugurii provenind din acelaşi terroir excepţional din dealurile Zorilor şi Tegăneanu. Viile vechi de peste 40 de ani, argila, pietrişul şi calcarul find elemente care formează caracterul lor.
Acum pe piaţa se găsesc Petit Matei 2017 (medalie de aur la Vinarium 2020) şi Prince Matei 2013 (90 puncte Decanter 2020). Următoarele ediţii vor continua tradiţia excelenţei pentru care Prince Matei este apreciat, lucru confirmat şi de cele 94 de puncte obţinute de Prince Matei 2017 la celebrul concurs din Londra, Decanter.
“Am înţeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiţia trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziţionarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generaţie, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificaţie. Din acest echilibru fin între om, natură şi tehnologie se nasc şi cresc vinurile de pe Domeniile Prince Matei”, a subliniat Marius Iliev, Director General.
O dată cu lansarea noua imagine, se va introduce pe piaţă şi o nouă gama pentru retail care completează familia de vinuri şi care va porta numele producătorului, Domeniile Prince Matei. Cele trei asamblaje, alb rosé şi roşu, fiecare cu având o parte de Fetească Neagră (chiar şi vinificată în alb), reprezintă o nouă generaţie de vinuri din Dealu Mare, moderne şi elegante, care pot fi apreciate singure sau în asocieri culinare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro