Donald Trump a devenit acţionar unic al Miss World Organisation
Donald Trump a anunţat, vineri, că a devenit acţionar unic al Miss Universe Organization, un joint venture între mogulul american şi compania NBCUniversal, deţinută de grupul media Comcast, informează contactmusic.com.
Anterior, Donald Trump deţinea 50% din acţiunile în această organizaţie, care a suferit recent din cauza implicării omului de afaceri în cursa pentru alegerile prezidenţiale de anul viitor din SUA.
La sfârşitul lunii iunie, televiziunea de limbă spaniolă Univision a anunţat că nu va difuza concursul de frumuseţe Miss USA şi că va întrerupe orice relaţie de afaceri cu Miss Universe Organization, în urma "declaraţiilor insultătoare la adresa imigranţilor mexicani" făcute de Donald Trump, în timpul discursului prin care magnatul american a anunţat că va candida pentru a fi nominalizat din partea Partidului Republican la alegerile prezidenţiale din 2016.
Reţeaua americană de televiziune NBC a anunţat la rândul său că l-a concediat pe Donald Trump şi că a întrerupt colaborarea cu concursurile de frumuseţe Miss USA şi Miss Universe, din cauza acelor comentarii insultătoare. Donald Trump a anunţat că nu va participa la reality show-ul "The Apprentice", difuzat de NBC, în timp ce va candida pentru Casa Albă.
Televiziunea americană NBC deţinea drepturile de difuzare în limba engleză a concursului Miss USA, în timp ce Univision plănuia să transmită pentru prima dată acest concurs în limba spaniolă în acest an.
La rândul său, Donald Trump a deschis un proces de 500 milioane de dolari împotriva Univision, în urma deciziei acestei televiziuni americane care emite programe în limba spaniolă de a încheia unilateral contractul în virtutea căruia trebuia să difuzeze concursul de frumuseţe Miss USA.
Donald Trump a spus că NBC a dat dovadă de "slăbiciune" atunci când a renunţat la difuzarea Miss USA, magnatul catalogând totodată această decizie a televiziunii americane ca fiind "prostească".
Totuşi, Trump a precizat că are "un mare respect pentru Mexic" şi că iubeşte "poporul mexican şi spiritul său extraordinar".
Ediţia de anul acesta a concursului Miss World, care, în ultimii ani, s-a confruntat cu o scădere a audienţelor, a fost difuzată de televiziunea privată REELZ.
Precedenta ediţie a Miss USA, difuzată în iunie 2014, a înregistrat o medie de audienţă de aproximativ 5,6 milioane de telespectatori, potrivit companiei Nielsen.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro