Două sortimente noi de Stalinskaya
Compania Prodal 94, deţinută de acţionari români, unul dintre cei mai importanţi producători de băuturi alcoolice din România, a lansat două noi sortimente de vodcă: Stalinskaya Silver, cu o concentraţie de alcool de 40% şi Stalinskaya Blue cu o concentraţie de alcool de 45%.
„Stalinskaya are o tradiţie de aproape 20 de ani”, declară Florin Rădulescu, director general al Prodal ′94. Marca este prezentă pe pieţe din America, Europa şi Asia, fiind comercializată în peste 30 de ţări
Cele două noi sortimente vor fi disponibile în sticle de 0,7L şi 1L, în locaţii HORECA, şi din magazinele de tip hypermarket şi supermarket.
Prodal deţine două branduri lideri de piaţă pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya şi respectiv, Wembley Dry Gin. Prodal a fost înfiinţată în anul 1994 şi doi ani mai târziu a lansat vodca Stalinskaya, iar în 2001 a lansat Wembley Dry Gin.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro