DRUID, companie din domeniul inteligenţei artificiale conversaţionale, accelerează procesul de digitalizare la Alpha Bank România prin actualizarea şi îmbunătăţirea asistentului virtual „Dana"
DRUID AI, compania globală specializată în soluţii conversaţionale bazate pe inteligenţă artificială, anunţă accelerarea procesului de digitalizare al Alpha Bank România prin actualizarea şi îmbunătăţirea asistentului virtual „Dana", au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Prin asistentul virtual “Dana”, DRUID AI a oferit către Alpha Bank un instrument care redefineşte standardele de customer engagement şi de self-service în industria bancară.
„(...) Dana reprezintă mai mult decât un simplu asistent virtual, ea întruchipează viitorul serviciilor bancare, unde confortul, eficienţa şi accesibilitatea sunt primordiale. Suntem mândri să fim parteneri cu Alpha Bank România în această aventură, stabilind noi standarde pentru implicarea digitală şi satisfacţia clienţilor în industria financiară", a spus Liviu Drăgan, CEO DRUID.
Practic, cu ajutorul tehnologiei DRUID AI, „Dana" permite acum Alpha Bank România să ofere servicii automate de asistenţă pentru clienţi prin web chat pe site-ul oficial al băncii. Această îmbunătăţire le permite clienţilor să efectueze diverse operaţiuni bancare în mod autonom, cum ar fi verificarea soldurilor conturilor, recuperarea IBAN-urilor, gestionarea dispozitivelor de securitate şi accesarea de informaţii detaliate despre produsele şi serviciile bancare, oricând şi oriunde.
„Dana este pregătită să îşi extindă gama de capabilităţi de asistenţă prin chat web. (...) Dana întruchipează perfect viziunea noastră de servicii bancare moderne, eficiente şi centrate pe client. În timp ce continuăm să oferim suport asistat uman pentru nevoi complexe sau personalizate, Dana ne permite să valorificăm toate facilităţile pe care tehnologia le oferă în domeniul bancar", a spus Cristian Dragoş, Vicepreşedinte Executiv Retail al Alpha Bank România.
DRUID AI şi Alpha Bank România se angajează să îmbunătăţească continuu funcţionalitatea Dana pentru a răspunde unui spectru mai larg de nevoi ale clienţilor. Accesibilă în prezent deţinătorilor de conturi individuale pentru interacţiuni online prin intermediul platformei de chat web a băncii, Dana este pregătită pentru o dezvoltare ulterioară, pentru a cuprinde şi mai multe servicii şi capabilităţi, au mai transmis reprezentanţii celor două companii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro