După 14 ani în care a lucrat pentru cele mai mari branduri de bijuterii din lume, s-a întors în ţară şi mizează pe un brand local
Anda Jurcă este, de la începutului acestui an, director naţional de vânzări pentru reţeaua de magazine Teilor, care a ajuns la 23 de spaţii răspândite în ţară.* „Am avut norocul şi şansa să lucrez chiar imediat după absolvirea Facultăţii de Relaţii Internaţionale pe piaţa marilor branduri de lux în bijuterii în oraşul ce avea să devin un boom turistic şi financiar: Dubai”, îşi descrie Anda Jurcă primii paşi în carieră. În 2008 a început prin a lucra la casă de bijuterii italiană Damiani, unde spune că şi-a descoperit pasiunea pentru bijuteriile fine, pietre preţioase şi diamante. „Ascensiunea a fost presărată cu momente unice ca experienţă luxury, însă şi cu provocarea de a reuşi într-o ţară străină, cu o cultură diferită, lucrând şi interacţionând cu zeci de naţionalităţi.”
După Damiani, pe parcursul a opt ani a lucrat pentru Pomellato, Garrard, însă „amprenta a fost pusă de brandul Cartier, unde am petrecut şase ani că brand ambasador şi supervisor”. Spune că s-a alăturat echipei Teilor cu dorinţa de a-şi aduce contribuţia la procesul de dezvoltare a companiei şi la atingerea ţelului de a fi brandul numărul 1 de fine jewellery în România. Călătoriile sunt modul ideal prin care alege să îşi petreacă timpul liber. „Iubesc să călătoresc mai presus de orice. Mă fascinează descoperirea diferitelor colţuri ale lumi cu toate detaliile sale unice. În ultimii cinci ani am investit resurse de timp şi financiare pentru care am câştigat momente unice şi amintiri de neuitat.” Ea oferă ca exemplu Chaux-de-Fonds din Elveţia, un sat declarat patrimoniu mondial al Unesco în materie de producţie clasică a ceasurilor de lux cu mecanisme automate, pe care îl descrie drept un „colţ de rai”. „M-a impresionat amestecul de antic cu viziunea de viitor. Arhitectură, meşteşugul creării mecanismelor de ceasuri, oameni calmi parcă veniţi din alte timpuri se împletesc cu fabricile marilor lideri de piaţă ai ceasurilor de lux precum Hublot, Rolex, Girard Perregaux, Omega, Breitling. Este fascinant să simţi cum tehnicile vechi de sute de ani au ajuns să fie transpuse în strategii de marketing şi vânzări ale timpurilor moderne.”
ANDA JURCĂ
32 DE ANI
DIRECTOR NAŢIONAL VÂNZĂRI TEILOR
CIFRĂ DE AFACERI ÎN 2016: 49 MIL. LEI
NUMĂR DE ANGAJAŢI: 175
*la momentul redactării acestui material, în iunie 2017.
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro