Efectul neaşteptat al Brexitului asupra ciocolatei Toblerone. Britanicii şi-au pierdut minţile - FOTO
Decizia Mondelez International, compania care deţine marca Toblerone, de a mări, pe piaţa britanică, spaţiul dintre triunghiurile celebrului baton de ciocolată a făcut valuri pe internet în Regatul Unit.
Luni, cel mai citit articol de pe BBC News a fost cel despre Toblerone, iar un material despre alegerile din SUA s-a situat pe locul doi. Mai mult, la un moment al zilei, căutările după „toblerone” le-au depăşit în Marea Britanie pe cele legate de alegerile americane („us election”), informează Go4it.ro
Compania a declarat pentru BBC că decizia a fost luată după ce au crescut costurile de producţie. Acest lucru s-a întâmplat ca urmare a Brexit-ului, deşi Mondelez International nu a folosit acest cuvânt.
Toblerone a anunţat schimbarea în octombrie pe Facebook, dar la momentul respectiv nu mulţi oameni au luat-o în seamă. Incidentul s-a viralizat după ce noile batoane au ajuns în magazine.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro