eMAG le aruncă mănuşa băncilor. De acum puteţi lua credite de până la 10.000 de lei direct la eMAG, cu până la 12 rate
♦ La un an de la lansare, un milion de clienţi ai eMAG au deja acces la funcţia de finanţare, iar ponderea achiziţiilor achitate astfel a ajuns la 6%.
eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, are în plan să majoreze limitele de credit acordate utilizatorilor pentru cumpărături în contul de client şi să crească şi numărul de rate în care sumele pot fi returnate, mutarea fiind pregătită în parteneriat cu procesatorul de plăţi PayU, care e parte a aceluiaşi grup de firme.
În prezent, această facilitate - denumită „My Wallet“ („Portofelul meu“) - oferă un credit care în prezent ajunge la o limită de cel mult 4.000 de lei, iar achiziţiile pot fi achitate fie în 4 rate (dintre care una la momentul plasării comenzii), fie după 30 de zile. Produsele pot fi achiziţionate fie de la eMAG, fie de la parteneri ai retailerului, dacă suma trece de 100 de lei. La un an de la lansarea funcţiei, ponderea achiziţiilor realizate astfel a crescut, a spus într-un interviu pentru ZF Tudor Manea, CEO al eMAG. „Cred că ne apropiem de un procent de 6 % din toate vânzările care sunt finanţate prin prin My Wallet. Sunt peste un milion de oameni care au limite de credit acordate în momentul de faţă, consider că este o zonă bună de creştere pentru viitor.“
Limita de credit acordată de PayU ar urma să crească de aproximativ două ori, a explicat şeful eMAG. „Anul acesta ne gândim împreună cu PayU să creştem şi limitele de creditare, dar pentru asta trebuie nişte aprobări, pe care trebuie să le obţină PayU. Limitele de creditare vor creşte la 8.000 de lei - 10.000 de lei, practic se vor transforma într-un credit de consum.“ Şi numărul de rate va creşte semnificativ, a adăugat Tudor Manea. „Plăţile se vor putea împărţi în 12 rate, adică se va plăti o rată şi vor mai rămâne 11, iar din vară, din iulie - august, vor creşte şi limitele de credit.“
Mutarea făcută de eMAG, de a le acorda clienţilor credite disponibile direct din contul de client, va trezi probabil şi un răspuns din partea băncilor, care ar putea veni cu noi produse şi rate mai mici ale dobânzilor, estimează Tudor Manea. „Se va dezvolta mult zona aceasta, şi într-un fel e bine pentru că va împinge şi băncile să intre şi ele în horă, că n-au cum altfel, trebuie să intre şi ele, să vină cu soluţii mai noi. Până la urmă această competiţie o văd benefică pentru economie şi pentru consumatorul final. La un moment dat o să înceapă şi o bătaie în preţuri, şi atunci utilizatorul final va plăti o dobândă mai mică. Până la urmă, acesta e rolul tehnologiei să vină să disrupă nişte procese.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro