eMAG şi-a extins portofoliul cu produse auto

Autor: Ioana Niţă Postat la 03 august 2014 145 afişări

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a introdus o nouă categorie de produse în portofoliul său - auto, prin intermediul căreia le oferă clienţilor peste 8.000 de produse pentru maşini.

eMAG şi-a extins portofoliul cu produse auto

Produsele auto sunt grupate în şase secţiuni - anvelope şi jante, întreţinere şi cosmetică auto, electrică auto, accesorii auto exterioare şi interioare, reparaţii şi depanare auto şi echipamente profesionale.

Noua categorie cuprinde produse ale unor branduri precum Valeo, Bosch, Total, Elf, Castrol, Mobil, Michelin sau Continental. Extinderea portofoliului cu produse din segmentul auto vine pe fondul unei tendinţe ascendente a vânzărilor online de echipamente aferente acestei categorii.

"Segmentul auto va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG, cu atât mai mult cu cât rezultatele bune înregistrate la vânzările de roviniete şi poliţe de asigurare RCA ne încurajează să continuăm investiţiile în această zonă", a spus Violeta Luca, vicepreşedinte şi director executiv în cadrul eMAG.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/emag-si-a-extins-portofoliul-cu-produse-auto-13028034
13028034
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.