eMAG vrea vânzări de 7,5 mil. euro pentru gama fashion în primul an şi lansează un brand propriu
Retailerul online eMAG.ro a început să vândă îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, odată cu lansarea categoriei Fashion, pentru care estimează vânzări de 7,5 de milioane euro în primul an, şi lansează şi un brand propriu de fashion - RELEASE, a anunţat compania.
În prezent, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul următor va fi extinsă la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, şi branduri internaţionale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.
În primul an de la lansare, eMAG Fashion îşi propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.
"Strategia categoriei urmăreşte conceptul de Fresh Fashion, al cărui public îşi doreşte să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în linişte, de acasă sau de la birou şi să economisească timp şi bani comandând online", a declarat, într-un comunicat, Iulian Stanciu, director general eMAG.
Odată cu introducerea gamei Fashion, eMAG lansează şi brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienţilor săi mini-colecţii vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar şi încălţăminte în tendinţe.
"Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecţiilor RELEASE şi ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o şcoală dedicată tinerilor designeri, "Şcoala de talente Fashion", în cadrul căreia îi vom stimula să participe şi să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG", a adăugat Iulian Stanciu.
Clienţii categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 şi serviciul de retur în 30 zile. Toţi clienţii vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.
eMAG este cel mai mare magazin online din România, fiind prezent pe toate categoriile de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casă şi grădină, cărţi, sport, auto şi supermarket.
Magazinul online este deţinut de grupul Naspers 74,2% şi Iulian Stanciu - 25,8%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro