ENCORSA oferă companiilor posibilitatea de a gestiona documente semnate şi arhivate electronic, printr-un parteneriat cu certSIGN
Integratorul român de servicii de transformare digitală Encorsa a încheiat un parteneriat cu certSIGN, prin care companiile îşi pot îmbunătăţi procesul de semnare a documentelor generate de aplicaţiile interne, prin integrarea semnăturii electronice.
Odată semnate electronic, documentele sunt transferate automat spre arhiva electronică cu valoare legală furnizată de certSIGN.
În ultimii ani, interesul companiilor de a digitaliza gestionarea documentelor şi de a utiliza semnătura electronică în fluxurile de lucru s-a amplificat, mai ales din nevoia de a optimiza sau chiar renunţa la interacţiunile cu documente tipărite şi, totodată, de a simplifica modul de comunicare cu clienţi, parteneri sau instituţii publice.
„Transformarea digitală este o preocupare tot mai vizibilă în mediul de business din România, iar soluţiile de digitalizare şi automatizare a proceselor de business pe care le oferim, prin tehnologii de hiper-automatizare de tip low-code şi no-code, RPA şi AI, contribuie la această tendinţă care va accelera din ce în ce mai mult în următorii ani. Alături de certSIGN, susţinem companiile să treacă mai simplu şi mai rapid la fluxuri de lucru 100% digitale, cu documente semnate electronic. Deschidem astfel posibilitatea reală pentru clienţii noştri să devină ‘paperless’, un obiectiv strategic pentru majoritatea afacerilor din România”, a spus Cătălin Profir, Co-Founder, Encorsa.
Prin acest parteneriat, compania va include integrarea cu soluţiile certSIGN în toate implementările pentru fluxuri digitale precum Managementul Achiziţiilor, Contractare clienţi şi furnizori, Registratură electronică şi circuitul documentelor. În plus, ele pot fi integrate în procesul de transmitere a raportărilor către instituţiile publice, cum ar fi de exemplu raportarea stocurilor agro-alimentare către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR)
„Serviciile de încredere au un impact tot mai mare în mediul de business, contribuind la eficientizarea activităţii şi digitalizarea proceselor de aprobare şi semnare a documentelor. Digitalizarea proceselor de HR şi achiziţii prin adoptarea şi integrarea semnăturii electronice în soluţiile proprii ajută companiile să aibă documente semnate cu valoare legala într-un timp cat mai scurt, eliminând astfel şi costurile cu transmiterea şi gestionarea documentelor. Parteneriatul cu Encorsa ne ajută să promovăm adopţia semnăturii electronice în cadrul fluxurilor operaţionale de la nivelul mediului de afaceri, precum şi în relaţia cu instituţiile statului”, a spus Aurel Meiroşu, Manager Departament Dezvoltare Afaceri Servicii de Încredere în cadrul certSIGN.
Encorsa are mai mult de 5 ani de experienţă în consultanţă în domeniu IT şi este specializată în utilizarea unor tehnologii precum low-code şi no-code, AI, RPA, Chatbots şi Business Process Management (BPM) pentru a oferi soluţii companiilor care doresc să se adapteze la o piaţă foarte dinamică şi puternică
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro