Energizantul românesc care se vinde mai bine decât Red Bull şi Burn
"Produsele ieftine au câştigat teren şi în mediul rural datorită distribuţiei foarte bune într-un mediu în care produsele premium nu ajunseseră. Unele branduri au văzut o oportunitate de creştere în mediul rural“, explică un executiv din piaţă evoluţia brandurilor situate pe segmentul economic de preţ.
Anul trecut consumul de băuturi energizante s-a situat la 24 milioane de litri, adică puţin peste 1 litru per capita.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro