Era digitalizării totale soseşte cu paşi repezi: Walmart, cel mai mare angajator privat din SUA, doreşte să-şi deschidă primele magazine virtuale în metavers
Walmart va intra în rândul marilor companii ca Facebook, Nike şi Disney care intenţionează să-şi extindă activitatea şi în metavers, relatează Business Insider.
Retailerul, cel mai mare angajator privat din SUA, a depus în linişte mai multe cereri de mărci comerciale care descriu planurile companiei de a vinde mărfuri virtuale.
Walmart îşi îndreaptă atenţia către lumea virtuală, la fel ca mulţi alţi giganţi, inclusiv Facebook, care şi-a anunţat anul trecut obiectivele de a se extinde în metavers, un spaţiu virtual în care oamenii pot interacţiona digital folosind avatare.
Retailerul enumeră o varietate de bunuri virtuale pe care intenţionează să le vândă, inclusiv electronice, electrocasnice, îmbrăcăminte, bunuri pentru casă, jucării şi produse de îngrijire personală. O înregistrare separată arată interesul companiei de a-şi crea propria metodă de plată în criptomonede şi de colectare a NFT-urilor.
Potrivit Oficiului de Brevete şi Mărci din SUA, Walmart a depus şapte cereri separate pe 30 decembrie.
„Walmart explorează continuu modul în care tehnologiile emergente pot modela viitoarele experienţe de cumpărături”, a spus compania într-un e-mail către Business Insider.
În pofida planurilor multor companii de a se extinde în metavers, liderii de afaceri rămân nesiguri despre cum să creeze un astfel de conţinut virtual cu drepturi depline. Analiştii de la Morgan Stanley au spus că metaversul ar putea fi o oportunitate de 8 trilioane de dolari, însă marea provocare rămâne atragerea consumatorilor. Cu toate acestea, Walmart a prosperat în mediul online, cu vânzări de 11,1 miliarde de dolari în al treilea trimestru, conform unui raport Digital Commerce 360, care s-ar putea dovedi util pentru ambiţiile companiei în metavers.
O serie de retaileri bazaţi pe îmbrăcăminte au început deja să-şi creeze propriile experienţe metavers. Gap şi-a lansat prima colecţie de artă NFT săptămâna trecută, cu piese de artă digitală începând de la aproximativ 9 dolari per bucată. Nike a investit peste 3 ani în brevete care descriu avatarele digitale în „criptokicks”, compania înfiinţând Studioul Metaverse şi achiziţionând compania de adidaşi digitali RTFKT în decembrie.
Alţi retaileri de îmbrăcăminte precum Urban Outfitters, Ralph Lauren şi Abercrombie & Fitch şi-au anunţat intenţia de a-şi deschide magazine virtuale în metavers.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro