Erau şomeri şi într-o zi le-a venit o idee. Cum au reuşit să o transforme într-o afacere de peste 100 de milioane de dolari în doar 5 ani
În 2009, Robby Whites şi Jeremy Rincon şi-au pierdut slujbele de analişti juniori atunci când angajatorul lor a fost închis pentru fraudă. Ar fi trebuit să fie un pas în spate, dar această întâmplare s-a dovedit a fi norocoasă pentru cei doi, informează Inc.com
În timpul unei deplasări în interes de serviciu, cei doi au observat într-un birou din Columbia o tablă de scris din sticlă. Cei doi s-au gândit că tablele albe din anii 90 au nevoie de un upgrade. Clienţii lor? Corporaţiile şi universităţile care vor o suprafaţă de scris cu un design atrăgător şi care se şterge foarte uşor. Precum mulţi alţi antreprenori au început afacerea într-un garaj, de data aceasta în Texas, nu în Sillicon Valley.
"După ce ne-am pierdut slujbele, voiam să creăm ceva tangibil. Dacă o scăpeai pe jos aveai să te răneşti", a declarat Whites întrebat de Wall Street Journal de ce a ales să intre într-un business de manufactură.
Whites şi Rincon şi-au finanţat singuri afacerea, deşi cu un an mai devreme în vieţile lor apăruseră doi copii. Au riscat, dar le-a ieşit. În utlimii ani afacerea s-a dublat ajungând la venituri de peste 40 milioane de dolari, 120 de angajaţi şi au clienţi de renume precum Google, Facebook sau Coca-Cola.
Cinci ani de la debut şi-au vândut compania pentru 105 milione de dolari.
"Am făcut multe greşeli. La început ne-am lansat site-ul şi vindeam direct clienţilor. Ne-am gândit că ăsta o să fie modelul de business. Am vândut mai multe bucăţi unei firme din Manhattan, iar câteva zile mai târziu ne-au sunat şi ne-au spus că produsele au fost livrate, dar că au fost nevoiţi să le descarce şi să le monteze singuri. Ne-am dat seama că nu putem face afaceri aşa şi am contactat mai mulţi reselleri care oferă şi servicii precum livrare şi instalare", a mai spus Whites.
Cei doi au ales în 2014 să-l pună pe Andy Philipp în poziţia de preşedinte al companiei Robby Whites a spus că el şi partenerul lui se vedeau în alte sectoare ale afacerii.
"Eu şi Jeremy am fost fascinaţi de transformarea unei idei într-un business profitabil. Nu suntem cei mai buni lider şi supravizarea operaţiuniilor de zi nu ni se pare foarte interesantă, vrem să ne concentrăm pe dezvoltarea produsului, vânzări şi marketing"
În 2015, fondatorii şi-au vândut pachetul majoritar de acţiuni către Bertram Capital Management, iar acum mai deţin 30% din afacere şi sunt consultanţi în cadrul companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro