evoMAG: începerea şcolii creşte vânzările de calculatoare cu 25%
Începerea noului an şcolar aduce o majorare a vânzărilor de calculatoare cu aproximativ 25%, pe fondul creşterii cererii de astfel de echipamente. Evoluţia este cu atât mai importantă, cu cât se aliniază tendinţei de creştere la nivel naţional şi mondial şi arată clar un interes mai mare din partea consumatorilor către sistemele desktop clasice, faţă de anii anteriori.
În acelaşi timp, bugetul alocat de clienţi pentru pregătirile necesare începerii anului şcolar este în creştere, consumatorii fiind dispuşi să cheltuiască circa 2.000 de lei pentru achiziţia unui calculator, a unei imprimante, a unui monitor şi a accesoriilor necesare: tastatură, mouse, boxe, consumabile etc. Bugetul este cu aproximativ 10% mai mare faţă de anul trecut, ca urmare a creşterii consumului la nivel general, al disponibilităţii consumatorilor de a cheltui mai mult, dar şi a promoţiilor oferite de retailerii specializaţi.
Românii îşi doresc calculatoare de ultimă generaţie, cu tehnologie nouă şi putere de procesare mare. Pentru un astfel de sistem, sunt dispuşi să plătească un preţ mediu de 1.600 de lei, mai mare cu aproximativ 10% decât anii trecuţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro