evoMAG: interesul pentru Black Friday s-a dublat în ultima săptămână şi va continua să se amplifice în perioada următoare, pe măsură ce comercianţii introduc noi oferte şi cresc numărul produselor aflate la reducere
Interesul pentru cumpărăturile de Black Friday s-a dublat în ultima săptămână, potrivit unei analize a evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online locali, care a preluat în acest an şi pachetul majoritar de acţiuni al rivalului elefant.ro. De asemenea, nivelul de interes manifestat pentru ofertele de Black Friday se va amplifica în perioada următoare, pe măsură ce comercianţii introduc noi oferte şi cresc numărul produselor aflate la reducere, au transmis printr-un comunicat reprezentanţii evoMAG.
„Românii din judeţele Iaşi, Bucureşti, Ilfov, Braşov, Timiş, Sălaj, Bacău şi Argeş sunt cei mai interesaţi de reduceri, cele mai multe dintre căutările pe internet privind ofertele magazinelor online implicate în campaniile de Black Friday provenind din aceste zone. În ceea ce priveşte locuitorii oraşelor, interesul cel mai mare pentru ofertele de Black Friday, vine de la cei din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Ploieşti şi Braşov, aşa cum reiese din analiza traficului ultimelor şapte zile de pe evoMAG.ro.”
La finalul lunii octombrie, evoMAG a anunţat lansarea campaniei de Black Friday din acest an. În acest an, retailerul online a decis să iasă cu campania de Black Friday şi pe alte două pieţe din regiune, respectiv Ungaria şi Bulgaria.
„(...) În perioada 3 – 9 noiembrie evoMAG demarează o nouă rundă de reduceri de Black Friday şi listează noi produse la preţuri mai mici cu până la 60% din categoriile cele mai accesate, precum telefoane mobile, televizoare, electrocasnice, componente PC & Gaming, dar şi pentru casă şi grădină”, au mai transmis reprezentanţii companiei.
În perioada de Black Friday, evoMAG pune la dispoziţia clienţilor mai multe opţiuni de plată, au mai spus reprezentanţii evoMAG. „Spre exemplu, la evoMAG, produsele cumpărate pot fi plătite în 12 rate fără dobândă prin cardul Star de la Banca Transilvania, în 12 rate prin cardul de credit de la BCR, în 10 rate fără dobândă prin cardul de credit Card Avantaj de la Credit Europe Bank, şi prin Bonus Card de la Garanti BBVA, în 6 rate fără dobândă prin BRD şi în 4 rate direct cu cardul de debit prin Oney. tbi bank pune la dispoziţie opţiunea de 4 – 60 rate online fără card de credit.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro