Executivul român Horaţiu Vasilescu a fost recrutat de americanii de la ManpowerGroup la conducerea operaţiunilor locale de peste 250 mil. lei

Autor: Cristina Roşca Postat la 08 noiembrie 2020 591 afişări

Executivul român Horaţiu Vasi­les­cu, cel care în ultimii cinci ani a con­dus afacerea Teilor, a fost numit ma­naging director front & middle office al ManpowerGroup Romania.

Executivul român Horaţiu Vasilescu a fost recrutat de americanii de la ManpowerGroup la conducerea operaţiunilor locale de peste 250 mil. lei

Executivul român Horaţiu Vasi­les­cu, cel care în ultimii cinci ani a con­dus afacerea Teilor, a fost numit ma­naging director front & middle office al ManpowerGroup Romania.

ManpowerGroup, o companie fon­dată în Milwaukee (SUA) în 1948, are la bază o reţea mon­dia­­lă de peste 2.500 de birouri în peste 75 de ţări şi te­ri­torii şi are veniturile anuale globale de pes­te 21 de miliarde de dolari. În România, Man­powerGroup şi-a înfiinţat primele bi­rouri în urmă cu 17 ani, ajungând în­tre timp să aibă acoperire naţională, bi­rouri în şapte oraşe importante şi peste 350 de clienţi. Americanii au local două firme cu afaceri de peste 250 mil. lei cumulat.

„Rolul meu ca managing director front & middle office al Man­po­werGroup România este acela de a adu­­ce viziune, claritate şi înţelegere în acest mediu. Fiind responsabil de bran­durile ManpowerGroup - Manpower, Experis şi Talent Solutions - am sarcina să supervizez activităţile operaţionale, asi­­­gurând alinierea cu sistemele re­gio­nale şi implementarea strategiei de busi­­ness care să asigure obiectivele de creş­­tere setate pentru piaţa din România.“

Pentru executivul român, această no­uă poziţie reprezintă revenirea în HR după ce el a fost până în 2015 an­gajatul Adecco, ultima poziţie fiind ace­ea de area business manager Central-South-East.

Apoi el a plecat la Teilor Ro­mânia, o reţea la momentul acela de zece magazine de bijuterii şi 77 de sa­la­riaţi. Acum compania are 50 de ma­ga­zine dintre care două în afara ţării (Po­lo­nia şi Bulgaria) şi o echipă de aproa­pe 320 de oameni. Între 2015 şi 2019 cifra de afaceri a companiei a cres­cut de cinci ori la peste 150 de milioane de lei.

„Perioada în care am fost parte din echi­pa Teilor a fost nu doar cea mai pro­­li­fică, dar şi cea care m-a definit până acum ca profesionist. Mai mult voi ră­mâ­­ne în consiliul de administraţie al com­paniei pentru cel puţin un mandat.“

Decizia de a reveni în domeniul re­surselor umane vine într-o perioadă în care industria trece printr-o serie de provocări, care vor continua şi în anii ce vor urma.

„În aceste zile, trăim într-un mediu foarte volatil şi imprevizibil. Vremurile pe care le trăim aduc foarte mari pro­vo­cări companiilor din punct de vedere al gestionării forţei de muncă.“

Nevoia de a gestiona forţa de mun­că la distanţă şi accelerarea pro­cesului de automatizare sunt o certitu­dine. Com­paniile vor trebui să facă fa­ţă valurilor de angajaţi care se întorc la birou, dar solicită o muncă mai flexibilă şi mai sigură.

Nimeni nu poate prezice ce va urma sau cum vom depăşi ceea ce tră­im acum, deşi ne confruntăm cu o re­vo­lu­ţie a competenţelor de ceva vreme, îna­inte de pandemie, spune Horaţiu Vasilescu.

„Având în vedere cea mai semnifi­cativă schimbare a forţei de muncă pe care am văzut-o în aproape un secol (de la al Doilea Război Mon­dial), mese­ri­ile sunt clasificate în mo­duri noi şi apar noi roluri ca o con­se­cinţă a re­gân­di­rii din partea anga­jatorilor a com­pe­ten­ţelor necesare.“

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
executiv,
roman,
numire
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori