Executivul român Horaţiu Vasilescu a fost recrutat de americanii de la ManpowerGroup la conducerea operaţiunilor locale de peste 250 mil. lei
Executivul român Horaţiu Vasilescu, cel care în ultimii cinci ani a condus afacerea Teilor, a fost numit managing director front & middle office al ManpowerGroup Romania.
Executivul român Horaţiu Vasilescu, cel care în ultimii cinci ani a condus afacerea Teilor, a fost numit managing director front & middle office al ManpowerGroup Romania.
ManpowerGroup, o companie fondată în Milwaukee (SUA) în 1948, are la bază o reţea mondială de peste 2.500 de birouri în peste 75 de ţări şi teritorii şi are veniturile anuale globale de peste 21 de miliarde de dolari. În România, ManpowerGroup şi-a înfiinţat primele birouri în urmă cu 17 ani, ajungând între timp să aibă acoperire naţională, birouri în şapte oraşe importante şi peste 350 de clienţi. Americanii au local două firme cu afaceri de peste 250 mil. lei cumulat.
„Rolul meu ca managing director front & middle office al ManpowerGroup România este acela de a aduce viziune, claritate şi înţelegere în acest mediu. Fiind responsabil de brandurile ManpowerGroup - Manpower, Experis şi Talent Solutions - am sarcina să supervizez activităţile operaţionale, asigurând alinierea cu sistemele regionale şi implementarea strategiei de business care să asigure obiectivele de creştere setate pentru piaţa din România.“
Pentru executivul român, această nouă poziţie reprezintă revenirea în HR după ce el a fost până în 2015 angajatul Adecco, ultima poziţie fiind aceea de area business manager Central-South-East. Apoi el a plecat la Teilor România, o reţea la momentul acela de zece magazine de bijuterii şi 77 de salariaţi. Acum compania are 50 de magazine dintre care două în afara ţării (Polonia şi Bulgaria) şi o echipă de aproape 320 de oameni. Între 2015 şi 2019 cifra de afaceri a companiei a crescut de cinci ori la peste 150 de milioane de lei.
„Perioada în care am fost parte din echipa Teilor a fost nu doar cea mai prolifică, dar şi cea care m-a definit până acum ca profesionist. Mai mult voi rămâne în consiliul de administraţie al companiei pentru cel puţin un mandat.“
Decizia de a reveni în domeniul resurselor umane vine într-o perioadă în care industria trece printr-o serie de provocări, care vor continua şi în anii ce vor urma.
„În aceste zile, trăim într-un mediu foarte volatil şi imprevizibil. Vremurile pe care le trăim aduc foarte mari provocări companiilor din punct de vedere al gestionării forţei de muncă.“
Nevoia de a gestiona forţa de muncă la distanţă şi accelerarea procesului de automatizare sunt o certitudine. Companiile vor trebui să facă faţă valurilor de angajaţi care se întorc la birou, dar solicită o muncă mai flexibilă şi mai sigură.
Nimeni nu poate prezice ce va urma sau cum vom depăşi ceea ce trăim acum, deşi ne confruntăm cu o revoluţie a competenţelor de ceva vreme, înainte de pandemie, spune Horaţiu Vasilescu.
„Având în vedere cea mai semnificativă schimbare a forţei de muncă pe care am văzut-o în aproape un secol (de la al Doilea Război Mondial), meseriile sunt clasificate în moduri noi şi apar noi roluri ca o consecinţă a regândirii din partea angajatorilor a competenţelor necesare.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro