Facebook: Utilizatorii platformei din România vor vedea mai puţine titluri înşelătoare

Postat la 11 iulie 2018 63 afişări

Începând de miercuri, utilizatorii Facebook din România vor vedea mai puţine titluri de tip clickbait (înşelătoare), după ce reţeaua de socializare a extins politica de diminuare a acestora şi în ţara noastră, anunţă compania într-un comunicat.

Facebook: Utilizatorii platformei din România vor vedea mai puţine titluri înşelătoare

Pe lângă postările în limba română, noile practici vor fi valabile pentru conţinutul în alte 5 limbi, respectiv turcă, rusă, bulgară, greacă şi hindi.

Schimbările anunţate de reţeaua de socializare se aplică pentru:

- titluri care distorsionează informaţia, omiţând intenţionat detalii esenţiale sau care induc în eroare utilizatorii, astfel încât aceştia să dea click pe un link pentru a afla răspunsul, de exemplu: „Când s-a uitat sub pernele de pe canapea şi a văzut ASTA…”

- titluri care exagerează detaliile unei poveşti printr-un limbaj senzaţional, astfel încât povestea să capete o greutate mai mare decât ar avea în mod normal, de exemplu: „WOW! Ceaiul de ghimbir este elixirul tinereţii veşnice. TREBUIE să vezi asta!”

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.