Facebook: Utilizatorii platformei din România vor vedea mai puţine titluri înşelătoare
Începând de miercuri, utilizatorii Facebook din România vor vedea mai puţine titluri de tip clickbait (înşelătoare), după ce reţeaua de socializare a extins politica de diminuare a acestora şi în ţara noastră, anunţă compania într-un comunicat.
Pe lângă postările în limba română, noile practici vor fi valabile pentru conţinutul în alte 5 limbi, respectiv turcă, rusă, bulgară, greacă şi hindi.
Schimbările anunţate de reţeaua de socializare se aplică pentru:
- titluri care distorsionează informaţia, omiţând intenţionat detalii esenţiale sau care induc în eroare utilizatorii, astfel încât aceştia să dea click pe un link pentru a afla răspunsul, de exemplu: „Când s-a uitat sub pernele de pe canapea şi a văzut ASTA…”
- titluri care exagerează detaliile unei poveşti printr-un limbaj senzaţional, astfel încât povestea să capete o greutate mai mare decât ar avea în mod normal, de exemplu: „WOW! Ceaiul de ghimbir este elixirul tinereţii veşnice. TREBUIE să vezi asta!”
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro