Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi online
Facebook a început, luni, să testeze o nouă funcţie online, prin intermediul căreia speră să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi pe reţeaua de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter.
Noua funcţie - "Stories to share" - sugerează administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu şi pe platforma de socializare şi care au potenţial de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul său oficial.
Facebook spune că testele nu vizează pentru moment decât organizaţiile şi publisherii media, însă doreşte să extindă această opţiune pentru "publisherii de orice tip".
Facebook mai spune că traficul generat de reţea pentru site-urile de media a crescut cu 170% în ultimul an.
"Facebook generează cel mai mare trafic comparativ cu celelalte reţele de socializare", se mai arată pe blogul platformei online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro