Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi online

Autor: Ana Obretin Postat la 22 octombrie 2013 53 afişări

Facebook a început, luni, să testeze o nouă funcţie online, prin intermediul căreia speră să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi pe reţeaua de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter.

Noua funcţie - "Stories to share" - sugerează administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu şi pe platforma de socializare şi care au potenţial de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul său oficial.

Facebook spune că testele nu vizează pentru moment decât organizaţiile şi publisherii media, însă doreşte să extindă această opţiune pentru "publisherii de orice tip".

Facebook mai spune că traficul generat de reţea pentru site-urile de media a crescut cu 170% în ultimul an.

"Facebook generează cel mai mare trafic comparativ cu celelalte reţele de socializare", se mai arată pe blogul platformei online.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FACEBOOK,
MEDIA,
FUNCŢIE
/actualitate/facebook-vrea-sa-convinga-grupurile-de-presa-sa-publice-mai-multe-continuturi-online-11547843
11547843
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.