Farmec relansează două dintre cele mai populare branduri româneşti

Postat la 26 octombrie 2017 356 afişări

Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% romanesc, anunta relansarea celor doua game consacrate pentru curatenia locuintei – Nufar si Triumf. In urma procesului de rebranding, cele doua game au integrat noi formulari extrem de eficiente, modalitati de ambalare moderne si au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, dupa cel desfasurat in anul 2013.

Farmec relansează două dintre cele mai populare branduri româneşti

În ceea ce priveşte ambalajul, procesul de rebranding al celor două game a presupus atât modernizarea designului astfel încât să fie cât mai uşor de observat şi memorat, respectându-se stilul specific al brandurilor, dar şi introducerea unor noi forme de ambalare şi modalităţi de etichetare.

 

Astfel, noul design este unul fresh, colorat, uşor recognoscibil la raft, iar etichetele de tip sleeve, permit consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor. 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.