Farmec relansează două dintre cele mai populare branduri româneşti
Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% romanesc, anunta relansarea celor doua game consacrate pentru curatenia locuintei – Nufar si Triumf. In urma procesului de rebranding, cele doua game au integrat noi formulari extrem de eficiente, modalitati de ambalare moderne si au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, dupa cel desfasurat in anul 2013.
La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi şi Piatra Neamţ.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro