Final de linie: A dispărut definitiv unul dintre cele mai cunoscute hipermarketuri din România
Brandul Cora dispare definitiv din România după ce francezii de la Carrefour şi-au pus sigla pe magazinele locale. Această schimbare de nume şi, de altfel, acest proces de rebranding sunt parte dintr-o mutare ce vizează toată reţeaua Cora din România şi marchează de fapt exitul retailerului de pe plan local. Francezii de la Carrefour au preluat operaţiunile Cora din România în 2023, iar după ce deal-ul a primit recent acordul Consiliului Concurenţei, au început integrarea magazinelor.
E vorba de zece hipermarketuri şi nouă unităţi de proximitate care au fost achiziţionate. Carrefour a închis însă patru magazine de proximitate dintre cele nouă, iar restul reţelei a fost integrată, fapt ce înseamnă dispariţia brandului Cora din România. Compania a intrat pe piaţa autohtonă în 2003 şi s-a extins prudent, în cel mai bun moment ajungând la 12 hipermarketuri, potrivit datelor ZF. Acest fapt ce a făcut ca retailerul să rămână în toţi aceşti ani care au urmat cel mai mic ca cifră de afaceri şi cel mai puţin extins. Cora a închis anul 2022 cu afaceri de 1,51 mld. lei (300 mil. euro), cu 2,5% mai mici decât în 2021, fiind singurul retailer modern pe minus. Primele discuţii privind vânzarea operaţiunilor locale au apărut în 2018, însă ele nu s-au concretizat până în 2023. Acum, după ce tranzacţia a primit acordul Consiliului Concurenţei şi după finalizarea procesului de rebranding, brandul Cora dispare definitiv din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro