Flanco are vânzări de 150.000 de euro per angajat anul acesta
Vânzările per angajat în cadrul lanţului de electroretail Flanco vor ajunge anul acesta la 150.000 de euro, cu 40% peste nivelul din 2010.
Flanco numără în prezent 700 de angajaţi în magazine şi estimează că vânzările per angajat vor ajunge anul acesta la 150.000 de euro, cel mai ridicat nivel din întreaga industrie de retail de electronice, electrocasnice şi IT.
De asemenea, deşi fluctuaţia medie în România pentru angajaţii care lucrează în magazine este în jurul a un an, în cazul Flanco, angajaţii îşi petrec în medie patru ani în magazin, în timp ce pentru angajaţii din sediul central, vechimea medie ajunge la 6 ani.
Motivarea angajaţior din magazine se face atât financiar, printr-un sistem de bonusare care a dus la creşterea veniturilor nete cu 40% faţă de 2010, respectiv 100% faţă de 2008, perioada dinaintea crizei financiare, cât şi prin stimulente destinate dezvoltării profesionale. Astfel, Flanco investeşte 10% din bugetul de salarii în dezvoltarea competenţelor profesionale a celor peste 700 de angajaţi din magazine prin traininguri specializate în vânzări şi în interacţiunea cu clienţii.
Retailerul s-a axat în ultimul an şi pe eficienţa din punct de vedere al exploatării spaţiului, ajungând la un nivel al vânzărilor pe metru pătrat de 2.800 euro anul trecut, faţă de 1.600 euro în 2009.
Vânzările Flanco au crescut în primele nouă luni din 2011 cu 50% faţă de perioada similară din 2010, în condiţiile în care suprafaţa de vânzare ajunge la 39.000 de mp în acest an, cu 20% mai mare decât în 2010 şi respectiv cu 35% mai mică faţă de anul 2008.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro