Florăria Magnolia a înregistrat creştere cu 60% a vânzărilor în online. Estimează afaceri de 4,7 milioane euro pe 2016
În România, Cluj Napoca şi Bucureşti sunt oraşele în care florăriile din reţea care au înregistrat cele mai mari vânzări în primele 11 luni ale acestui an. Pe listă mai sunt Braşov, Constanţa, Târgu Mureş, Oradea şi Baia Mare ca volum de vânzări totale. Pentru 2016, Magnolia estimează o cifră de afaceri de 4,7 milioane euro, cu venituri prognozate doar pentru decembrie de aproape 500.000 de euro.
Magnolia are prezenţă offline în principalele oraşe ale României, dar preia comenzi şi prin platforma online. Raportul între cele două medii este în favoarea vânzării clasice, în florărie, cu pondere de 70%. Totuşi, raportat la anul anterior, compania a observat o creştere de 20% în offline şi de 60% în online.
“Pentru noi, anul 2016 a fost unul al confirmărilor. Ne bucurăm că în ultimele luni am reuşit să ne extindem în oraşe importante ale ţării. Astfel, am început în Constanţa, în Bucureşti ne-am extins cu un depozit şi cu o reprezentanţă offline în centrul comercial ParkLake, iar la începutul anului am inaugurat magazinul din Oradea”, a declarat Gabriel Molnar, fondator Magnolia.
Florăria Magnolia informează că cele mai populare luni, înainte de perioada sărbătorilor de iarnă, sunt martie şi februarie. Comerţul online a permis extinderea afacerii Magnolia chiar şi dincolo de hotarele ţării. Românii plasează cele mai multe comenzi de livrare pentru Marea Britanie. Urmează Spania, Italia şi Germania din Europa. Statele Unite ale Americii este altă destinaţie preferată, fiind pe locul al doilea în topul mondial.
Florăria Magnolia activează pe piaţa din România din 1997 şi online a debutat în 2001.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro