Flori de un milion de euro
Floria.ro, retailer online de flori, estimează că încheie anul 2013 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, după un prim semestru în care vânzările s-au situat cu 10% peste aşteptări. Activând pe o piaţă a vânzărilor de flori online a cărei valoare estimată se situează în 2013 la 2,5 milioane de euro, Floria.ro a înregistrat în prima jumătate a anului vânzări de 600.000 euro.
“Prima jumătate a anului a fost foarte bună pentru noi, am crescut semnificativ faţă de anul trecut şi am avut vânzări cu 10% mai mari decât estimasem. n afacerile cu flori, primele trei luni din an dau tonul pentru tot restul, fiindcă atunci sunt sărbătorile cele mai importante: 1-8 Martie, Valentine’s Day, Dragobetele. Astfel că ne aşteptăm să depăşim 1 milion de euro, cât era bugetat pentru 2013”, declară Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.
“Cresterea Floria.ro a fost constanta de la an la an, cu procente peste cresterea naturala a pietii de flori online, care este de 20%. Fata de prima jumatate a anului anterior, in 2013 am crescut cu 50%. Este normal, avand in vedere ca rata de revenire a clientilor este foarte mare si in acelasi timp, mai multi romani aleg sa surprinda persoanele dragi cu un buchet de flori transmis la birou sau acasa. Cei care au observat efectul gestului de a trimite flori prin curier vor sa il reitereze si revin la noi pe site”, adauga Mugur Frunzetti.
In 2013, piata vanzarii de flori in Romania are o valoare estimata la 100 milioane de euro, care se impart in mod egal intre piata neagra si piata alba. Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pietei, 5% este realizat prin vanzari online.
“Piata se albeste de la an la an, motiv pentru care cred ca afacerile cu flori sunt o investitie interesanta. Noi suntem deja puternici pe piata, dar ma astept ca numarul de florarii, online sau offline, sa creasca in anii urmatori. Ceea ce inseamna cresterea concurentei, o iesire fortata din zona de confort pentru cei necompetitivi. Know how-ul specific domeniului, dar si pasiunea pentru flori, vor fi cheia succesului in acest business in anii urmatori” mai spune Fondatorul Floria.ro, Mugur Frunzetti.
Floria.ro, afacerea care conduce topul in vanzarile online de flori, implineste anul acesta trei ani de existenta, timp in care a livrat peste 50.000 de buchete. Floria.ro a castigat titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce dar si peste 30.000 de clienti multumiti. Incepand din 2010, Floria este marca atestata Trusted.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro