Florin Talpeş, CEO şi fondator al Bitdefender: Am avut însă şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum
Florin Talpeş, CEO şi fondator al Bitdefender, afirmă că, la începutul activităţii sale antreprenoriale, a avut însă şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum şi astfel a avut mai mult timp.
Florin Talpeş, CEO şi fondator al Bitdefender, afirmă că, la începutul activităţii sale antreprenoriale, a avut însă şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum şi astfel a avut mai mult timp.
„Am avut şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum, mediu care ne-a permis să învăţăm într-un timp mai lung. Astăzi nu mai ai acest lux”, a declarat Florin Talpeş pentru revista Business Magazin.
Florin Talpeş a pornit pe calea antreprenoriatului încă din 1990, când a pus bazele Softwin, compania mamă a Bitdefender, alături de soţia sa, Măriuca Talpeş. Primul produs propriu creat a fost Antivirus Expert, dezvoltat în 1995. După şase ani a fondat Bitdefender, unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti hi-tech la nivel internaţional. Anul trecut, compania a ajuns la venituri de peste 617 milioane de lei, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.
”Când noi am început, nu am luat cărţi de referinţă în business/marketing (care existau în Vest dar nu prea erau cunoscute în România), nici nu am fost la cursuri în afara României. De aceea, traseul nostru a fost mai lung, învăţarea s-a produs mai încet şi cred că şi dezvoltarea întreprinderilor nu a fost acolo unde ar fie putut să fie”, a adăugat Florin Talpeş.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro