LIVE: ZF Real Estate by Storia.ro - Cum redefineşte flexibilitatea piaţa de birouri?

Ford Otosan demarează producţia primului autovehicul electric produs în România: Cât costă E-Tourneo Courier, fabricat în uzina Ford Otosan din Craiova

Autor: Bogdan Alecu Postat la 15 octombrie 2024 13 afişări

Ford E-Tourneo Courier, fabricat în uzina Ford Otosan din Craiova, este disponibil pentru comandă în România începând cu luna noiembrie.

Cel mai nou autovehicul electric de la Ford propune un design inspirat din cel al SUV-urilor şi un interior spaţios cu cinci locuri. Sistemul de propulsie permite o autonomie de până la 288 km

E-Tourneo Courier beneficiază de conectivitate completă, o experienţă digitală avansată şi actualizări OTA (over-the-air)

Producţia este programată să înceapă la sfârşitul anului 2024 în fabrica Ford Otosan de la Craiova, iar primele livrări pentru clienţi vor debuta în primăvara lui 2025.

Designul vehiculului este inspirat din cel al SUV-urilor, cu accente robuste pentru elementele de la exterior. Interiorul a fost gândit pentru a facilita accesul şi oferă un nivel de spaţiu generos. E‑Tourneo Courier dispune de un portbagajul faţă 2 de 44 de litri şi o echipare standard mai generoasă, inclusiv ecrane digitale mai mari şi funcţii complete de asistenţă pentru şofer.

E-Tourneo Courier Trend (versiune de pasageri), cu motor electric de 100 kW (136 CP), are un preţ de lansare în România cu pornire de la 21.750 euro fără TVA, preţ orientativ rezultat în urma aplicării discounturilor comerciale oferite de Ford şi dealeri şi reducerilor PSIPAN, în măsura disponibilităţii bugetului şi eligibilităţii clientului final.

E-Transit Courier Trend (versiune de marfă), cu motor electric de 100 kW (136 CP), are un preţ special de lansare în România cu pornire de la 24.800 euro fără TVA, preţ orientativ rezultat în urma aplicării discounturilor comerciale oferite de Ford şi dealeri şi reducerilor PSIPAN, în măsura disponibilităţii bugetului şi eligibilităţii clientului final.

Comenzile pentru clienţii din România se vor deschide în luna noiembrie, producţia este programată să înceapă la sfârşitul anului 2024 în fabrica Ford Otosan de la Craiova, iar primele livrări pentru clienţi vor debuta în primăvara lui 2025.

„Ford E-Tourneo Courier este un vehicul electric pentru oamenii dinamici, cu un stil de viaţă modern şi plin de activităţi. Indiferent dacă este vorba despre călătoriile alături de prieteni şi familie, de transportul materialele pentru reparaţii în casă, de cel al plantelor pentru gradină sau de escapada la plajă alături de câinele tău, E‑Tourneo Courier este pregătit să ofere beneficiile unui vehicul electric pentru o gamă complet nouă de clienţi.”, a declarat Rico Hughes, brand manager Tourneo, Ford, Europa.

Comenzile pentru clienţi se vor deschide în luna noiembrie, iar primele livrări de vehicule sunt aşteptate în primul trimestru al anului 2025.

-Tourneo Courier dispune de o baterie cu o capacitate de 43 kWh (utilizabil), ceea ce corespunde unei autonomii de până la 288 km. Motorul electric dezvoltă 100 kW (136 CP) şi 290 Nm, valori optime pentru un răspuns rapid la acceleraţiile din oraş, dar şi pentru o deplasare rafinată şi confortabilă la viteze mai mari, chiar dacă maşina este complet încărcată. Sarcina maximă de tractare este de 750 kg, 4 ceea ce permite clienţilor să tracteze o remorcă mică.

Modul L al selectorului pentru transmisie furnizează o frânare regenerativă mai pronunţată la eliberarea pedalei de acceleraţie pentru a recupera energie şi pentru a creşte autonomia. De asemenea, şoferii pot alege modul de conducere cu o singură pedală 5. Modurile de rulare disponibile sunt: Normal, Eco, Sport sau Slippery, acestea modificând răspunsul pedalei de acceleraţie şi direcţia pentru a se potrivi mai bine în scenarii diferite de condus.

Pe parcursul călătoriilor mai lungi, proprietarii de E-Tourneo Courier pot găsi şi plăti cu uşurinţă la staţiile publice de încărcare folosind harţile sistemului de navigaţie şi reţeaua BlueOval Charge, care, cu peste 800.000 de puncte de încărcare, este una dintre cele mai mari de acest tip din Europa 6. Un încărcător rapid DC de 100 kW poate creşte autonomia cu 100 km în aproximativ 10 minute, iar o încărcare rapidă tipică de 10-80% durează aproximativ 23 de minute.

E-Tourneo Courier poate reîncărca cu ajutorul unui încărcător AC de 11 kW în mai puţin de 5,5 ore . Proprietarii pot, de asemenea, să precondiţioneze acumulatorul şi cabina pentru o autonomie optimă, folosind ecranul tactil de 12 inchi al sistemului multimedia sau aplicaţia FordPass 8. Intervalul de service de doi ani/fără limită de km reduce costurile şi vizitele la reprezentanţă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
craiova,
ford,
productie,
romania,
costuri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.