Franciza FlorideLux ajunge în Iaşi, după o investiţie de 25.000 de euro

Autor: Razvan Muresan Postat la 08 decembrie 2014 414 afişări

Grupul FlorideLux anunţă deschiderea celei mai noi florării offline şi prima din Moldova, la Iaşi, după o investiţie de circa 25.000 de euro. Noua florărie FlorideLux este localizată pe strada Sfântul Lazăr, nr. 30, în spatele centrului comercial Pallas Mall.

Franciza FlorideLux ajunge în Iaşi, după o investiţie de 25.000 de euro

FlorideLux vine cu un concept nou pe piaţa de floristică ieşeană, care îmbină tehnologia cu frumuseţea florilor şi pune accent pe creativitatea şi calitatea aranjamentelor florale, diponibile la preţul corect tot timpul anului.

„Iaşiul este o piaţă atipică faţă de cele cunoscute de noi până acum. Florăriile sunt cochete, realizate cu bun gust şi au un potenţial foarte mare de dezvoltare. Am regăsit în Iaşi frumuseţea de altădată a comerţului cu flori, pasiunea şi dedicarea unor persoane deosebite. Deşi din punct de vedere economic este sub alte oraşe mari din România, am identificat aici un potenţial de dezvoltare enorm, în special în zona de evenimente private importante, precum nunţi, botezuri sau aniversări”, declară Marius Dosinescu, CEO şi Fondator FlorideLux.

Deşi nu există un studiu sau estimări oficiale ale pieţei de floristică din Iaşi, datele FlorideLux o plasează la peste 2 milioane euro, impulsionată atât de evenimente, dar şi de vânzările zilnice de flori sau cele corporate.

„Am identificat un potenţial de creştere enorm, în primul rând pe zona evenimente, şi, începând cu al doilea an de activitate, când locaţia şi brandul se va impune pe piaţa locală, ne aşteptăm la o evoluţie foarte bună a vânzărilor zilnice de buchete şi aranjamente. De asemenea, mediul de afaceri local reprezintă un client cu potenţial foarte bun, pe care dorim să îl adresăm”, explică CEO-ul FlorideLux.

Potrivit lui Dosinescu, FlorideLux Iaşi va aborda două categorii de clienţi, pe de o parte cei care cumpără flori ocazional, pentru diverse evenimente prestabilite, şi, pe de altă parte, iubitorii de flori, care le cumpără pentru plăcerea de a le oferi sau admira în spaţiul personal. Ambele categorii de clienţi vor beneficia de o paletă largă de produse, la preţurile corecte.

„În cazul clienţilor ocazionali, vorbim de persoane cu vârste între 18 şi 55 de ani, cu venituri medii spre mari, dispuse să ofere pe un aranjament sau un buchet de flori între 45 şi 150 lei. În materie de aranjamente florale, preţurile vor începe de la 20 de lei, sau chiar mai puţin pentru florile la fir, astfel încât să ne adresăm întregii pieţe, indiferent de vârstă şi categoria socială. Majoritatea clienţilor, însă, preferă aranjamentele deosebite, care pornesc de la o poveste sau o idee creativă, conţin florile preferate şi sunt  accesibile ca preţ”, explică CEO-ul FlorideLux.

Astfel, iubitorii de flori din Iaşi vor putea alege dintr-o paletă de peste 5.000 de produse şi aranjamente florale, realizate de florişti profesionişti, disponibile atât în florărie, cât şi online, pe site-ul FlorideLux.ro, cu livrare gratuită în toată ţara.

Proprietarul francizei FlorideLux Iaşi, Monica Radu, este un antreprenor cu peste 8 ani de experienţă pe piaţa ieşeană de evenimente, care a uimit echipa FlorideLux prin creativitate şi inventivitate.

„Monica Radu ne-a impresionat prin simţul artistic şi prin calitatea execuţiei chiar înainte de a începe training-urile FlorideLux. Este un antreprenor cu o doză imensă de creativitate şi bun gust şi un nume deja bine cunoscut pe piaţa locală de evenimente, cu peste 8 ani de experienţă în organizarea de nunţi şi botezuri. Calităţile umane, dar şi cele profesionale, ne-au făcut să spunem da, vrem să pornim la drum împreună. Am descoperit în Monica acel om care face totul cu pasiune, suferă şi se bucură alături de client şi intotdeauna îşi duce la capăt treaba într-un mod exemplar”, spune CEO-ul şi fondatorul grupului FlorideLux. El afirmă că se aşteapă la o evoluţie treptată, sănătoasă a business-ului FlorideLux Iaşi, dar şi la una fulminantă din punct de vedere creativ.

„Pornim într-o călătorie foarte frumosă şi ambiţioasă, în care vrem să demonstrăm că munca, creativitatea şi profesionalismul sunt valorile cele mai importante ale FlorideLux Iaşi. Apreciem foarte mult încrederea pe care am primit-o de la echipa lui Marius, libertatea şi sprijinul necondiţionat. Obiectivul nostru comun este să fim liderul pieţei ieşene de floristică şi primul loc la care se gândeşte locuitorul Iaşului când îşi doreşte o floare sau un cadou special”, afirmă Monica Radu, managerul FlorideLux Iaşi.

Pe lângă trainingul de business şi cel de floristică, echipa FlorideLux Iaşi va beneficia de tot suportul grupului pe o perioadă de 1 an, intervalul absolut necesar pentru pregătirea întregii echipe. 

Localizată în centrul oraşului, în spatele Pallas Mall, cel mai frumos şi mai mare centru comercial din Iaşi, noua locaţie FlorideLux este uşor accesibilă iubitorilor de flori, atât pentru cei care circulă cu maşinile cât şi pentru cei care preferă o plimbare în centrul Iaşului.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/franciza-floridelux-ajunge-in-iasi-dupa-o-investitie-de-25-000-de-euro-13707723
13707723
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.