Gabor Olajos, Country Managing Director Pluxee România şi Bulgaria: Extindem accesul la beneficii extrasalariale prin transformare digitală

Postat la 04 noiembrie 2024 50 afişări

Advertorial

 Gabor Olajos, Country Managing Director Pluxee România şi Bulgaria: Extindem accesul la beneficii extrasalariale prin transformare digitală

În luna iulie a acestui an, Gabor Olajos a preluat conducerea companiei Pluxee în România şi Bulgaria, cu misiunea de a extinde accesul la beneficii extrasalariale prin inovaţie şi transformare digitală. El consideră că abordarea inovatoare ţine mai întâi de mentalitate, de cultură organizaţională şi de un mod de a face lucrurile zi de zi. În ultimii ani, Pluxee a realizat parteneriate strategice prin care susţine abordarea inovatoare şi oferă soluţii complete pentru motivarea şi implicarea angajaţilor la locul de muncă: de la parteneriatul cu compania britanică de tehnologie The Happiness Index până la cel cu platforma de loializare şi beneficii pentru angajaţi, MyBenefits, şi cu Telios, care oferă servicii de telemedicină în 30 de specialităţi medicale.

Am fost dintotdeauna un ambasador al digitalizării şi standardizării proceselor. Într-o economie în care forţa de muncă motivată devine una dintre cele mai preţioase „monede” ale unei companii, digitalizarea beneficiilor extrasalariale este nu doar un avantaj pentru clienţii noştri, dar mai ales pentru angajaţii lor care pot accesa aceste beneficii de oriunde, oricând, foarte simplu”, susţine Gabor Olajos.

În luna octombrie compania aniversează un an de când operează sub noul brand, Pluxee, integrând experienţa de 25 de ani a Sodexo România pe piaţa beneficiilor extrasalariale şi a soluţiilor pentru creşterea implicării angajaţilor, cu cele mai noi tendinţe din mediul digital şi piaţa muncii.

„Brandul Pluxee amplifică misiunea companiei, aceea de a sprijini companiile să ofere angajaţilor o experienţă sustenabilă şi personalizată la job şi nu numai, pentru ca fiecare angajat să se bucure mai mult din ceea ce contează pentru el”, adaugă Gabor Olajos.

Ca parte din această misiune, Gabor Olajos vorbeşte despre rolul companiei de a oferi organizaţiilor acces nu doar la beneficii extrasalariale, ci şi la expertiză şi analize care să le ajute să îşi optimizeze strategiile de resurse umane pentru a oferi locuri de muncă vibrante, unde angajaţii vin cu plăcere. Cu scopul de a obţine o imagine cât mai clară despre piaţa muncii, Pluxee a lansat în ultimul an 3 studii de cercetare.

”Am cercetat cum va evolua piaţa muncii în viitor şi care sunt scenariile ce o pot afecta până în 2030, cum integrăm toate cele 4 generaţii active în prezent pe piaţa muncii astfel încât să creăm locuri de muncă incluzive, cât şi care sunt avantajele competitive ale micilor antreprenori când e vorba de recrutarea talentelor”, completează Gabor Olajos.

Pluxee operează într-un ecosistem de business B2B2C complex: 35.000 de clienţi cu 70% dintre aceştia aparţinând sectorului IMM, 2 milioane de beneficiari şi 55.000 de parteneri comerciali. Mai mult de jumătate dintre top 50 cele mai mari companii angajatoare din România au ales Pluxee ca partener pentru beneficiile extrasalariale oferite angajaţilor: 27 dintre cele 50 de companii cu cel mai mare număr de angajaţi utilizează produsele Pluxee pentru a creşte implicarea forţei lor de muncă şi satisfacţia acestora faţă de angajator.

De aceea, pentru Pluxee, impactul pozitiv în comunitate are un sens concret şi cuantificabil.  

Gabor menţionează impactul economic semnificativ, prin intermediul taxelor şi impozitelor plătite dar mai ales, susţinerea şi creşterea activităţii comerciale din reţeaua sa de parteneri, unde în fiecare secundă se înregistrează 4 tranzacţii cu un card Pluxee.

Compania susţine sectorul IMM prin Pluxee IMM Connect, o comunitate în care antreprenorii pot găsi resurse şi motivaţie să-şi dezvolte afacerile şi să ofere angajaţilor locuri de muncă în care simt că aparţin şi se pot dezvolta.

Privind impactul asupra mediului, Pluxee şi-a propus la nivel global să devină o companie cu profil NetZero şi să reducă emisiile de carbon cu 90% până în 2035, raportat la cifra din 2017.

„Din fericire, eforturile depăşesc ambiţia şi am atins deja o reducere de 56% în România. Această performanţă este susţinută de strategia de transformare digitală prin care ne dorim să înlocuim treptat cardurile de plastic cu carduri virtuale. În plus, din acest an, toate cardurile emise sunt fabricate din plastic reciclat, iar plicurile pentru livrarea acestora sunt realizate din hârtie reciclată. Această măsură reduce de opt ori emisiile de CO2 şi contribuie semnificativ la viziunea noastră de a construi un viitor mai verde”, declară liderul Pluxee.

Legat de planurile de viitor ale Pluxee România, Gabor Olajos declară că în focus se află dezvoltarea de noi produse şi parteneriate bazate pe tehnologie, dedicate creşterii motivaţiei angajaţilor.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.