Generaţia TikTok: Aproape toţi adolescenţii care au TikTok accesează zilnic platforma şi au primit conţinut politic în perioada alegerilor; 41% dintre ei nu verifică informaţiile furnizate
Peste 84% dintre adolescenţii cu vârste între 14 şi 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic, iar peste jumătate dintre aceştia (53,4%) accesează platforma de mai mult de patru ori pe zi, potrivit sondajului Generaţia TikTok realizat de World Vision România şi publicat de Ziua Internaţională a Siguranţei pe Interne.
Peste 41% dintre tineri nu verifică informaţiile pe care le găsesc pe TikTok, însă dintre cei care le verifică, 84% caută informaţii suplimentare pe Google. Peste 43% dintre tineri consideră în mare sau în foarte mare măsură că informaţia furnizată de TikTok este credibilă.
În medie, tinerii petrec în jur de două ore jumătate pe platformă, iar deschiderea unui cont se face în jurul vârstei de 13 ani.
Mai mult de 4 din 10 tineri (41,6%) nu verifică informaţia furnizată pe TikTok, iar 1 din 10 tineri şi-a pus un diagnostic al unei probleme psihologice în urma vizionării conţinutului de pe platformă.
World Vision România lansează o campanie de informare realizată în parteneriat cu TikTok, pentru a stimula empatia faţă de ceilalţi utilizatori, gândirea critică asupra conţinutului şi menţinerea unui echilibru digital în utilizarea platformei.
“ Este evidentă importanţa şi influenţa pe care platforma TikTok o are printre adolescenţi, 28% dintre ei petrecând mai mult de 3 ore pe platformă, devenind mai degrabă <<un bun prieten>>. Aşadar, ne dorim să înţelegem mai bine obiceiurile de consum şi motivele din spatele acestora, pentru a putea veni cu soluţii concrete, adaptate nevoilor acestei generaţii.”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.
Timpul petrecut pe internet este direct corelat cu frecvenţa utilizării platformei TikTok: în medie, tinerii petrec 2 ore jumătate pe TikTok pe zi, conform studiului şi peste 5 ore pe internet, în general.
Întrebaţi care sunt motivele pentru care îşi deschid cont de TikTok, majoritatea tinerilor au spus că o fac pentru divertisment (74,2%), câte 43% pentru petrecerea timpului liber şi pentru informare, iar o treime pentru că majoritatea colegilor şi prietenilor o folosesc. Mai mult de jumătate dintre utilizatori (58%) consideră că platforma are un impact mai degrabă pozitiv asupra lor.
Întrebaţi ce tip de conţinut vizualizează frecvent pe platforma TikTok, 79,2% dintre tineri spun că vizualizează conţinut de divertisment, 46,3% conţinut informaţional, 45,7% social, 44,7% educaţional, 19,7% politic şi 14,8% pagini de ştiri. Un sfert dintre tineri (25,6%) creează conţinut în platformă.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro