Genţi de lux pentru zile negre
Unii se îndreaptă spre aur ori acţiuni, alţii îşi fac stoc de poşete şi genţi de damă, nu numai pentru frumuseţea lor, ci şi pentru că le consideră o investiţie cât se poate de potrivită şi se pare că nu se înşală.
Genţile scumpe urmează acelaşi traseu ca şi pantofii sport, căutaţi de colecţionari pentru valoarea lor de investiţie, scrie New York Times. Pentru aceştia din urmă există deja o platformă online care funcţionează ca o bursă, StockX, care s-a extins însă şi în domeniul accesoriilor de lux, cum ar fi genţile. O altă platformă online pentru genţi de lux este Rebag, întemeiată în 2014, care însă nu pune vânzătorii în legătură directă cu cumpărătorii, ci preferă să cumpere şi să revândă celor interesaţi. Rebag are chiar şi un index, Clair (Comprehensive Luxury Appraisal Index), care arată deţinătorilor de astfel de accesorii de lux cât ar putea obţine pe loc dacă s-ar decide să vândă.
Mărcile cele mai sigure pentru investiţii în genţi, conform fondatorului Rebag, Charles Gorra, sunt Hermès, Chanel, Vuitton, Gucci şi Yves Saint Laurent, iar o altă investiţie bună o reprezintă Bottega Veneta, urmată de Prada, Fendi şi Valentino.
O tendinţă care se remarcă însă în materie de genţi de lux este că nu se mai cumpără la fel de mult pe bază de impuls, ci în funcţie de utilitate. În SUA, de exemplu, au crescut vânzările de rucsacuri, dar şi de genţi care pot fi purtate agăţate de umăr sau de-a curmezişul, precum cele de poştaş, în dauna celor agăţate de braţ, deoarece femeile vor să aibă mâinile libere. Totodată, pe rafturile colecţionarilor îşi fac loc şi mărci mai mici, ca Fontana Milano, Wandlers au Hunting Season.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro