Gigantul francez LVMH, cu branduri precum Louis Vuitton şi Dior, renunţă la acordul de 16,2 miliarde de dolari cu producătorul american de bijuterii Tiffany
LVMH, companie care deţine branduri precum Louis Vuitton, Moët, Hennessy şi Givenchy, a renunţat la achiziţia în valoare de 16,2 miliarde de dolari a producătorului american de bijuterii Tiffany, conform CNBC.
Gigantul francez a declarat că acordul semnat în noiembrie 2019 implică un termen limită ce expiră pe 20 noiembrie 2020. Însă Tiffany a solicitat extinderea termenului până pe 31 decembrie, iar ministrul francez de externe a sugerat data de 6 ianuarie 2021 având în vedere taxele impuse de Statele Unite asupra bunurilor din Franţa.
The Wall Street Journal scrie că lanţul de bijuterii a intentat un proces în statul american Delaware în ideea de a forţa încheierea acordului, declarând că cerinţele guvernului francez nu au niciun fundament legal.
Pandemia de coronavirus a lovit puternic sectorul produselor de lux, vânzările din magazinele Tiffany scăzând cu 44%, fapt ce a generat tot mai multe dubii în ceea ce priveşte acordul cu LVMH. Investitorii cred că firma franceză a oferit o sumă mult prea mare, iar CEO-ul LVMH – Bernard Arnault – intenţiona să scadă preţul de achiziţionare a producătorului de bijuterii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro